Omega Dynamic Chrono

Nu lees ik op verschillende sites dat de groote nogal verschilt. De ene spreekt over 38mm, de ander weer over 42mm.

Heeft er iemand een die echt weet hoe breed die is, en heeft iemand misschien een wrist shot.
Vind hem namelijk super gaaf, en je ziet ze alleen maar via Ebay, zonde als ie dus te klein blijkt te zijn, aangezien je hem niet kunt passen.

Verkoopt niemand hem hier!!.

38mm is de juiste maat, ik heb hem onlangs nog zien liggen bij een juwelier, vind hem ook erg mooi, maar persoonlijk vind ik hem te klein, maar ja, smaken verschillen :wink:

Ruud

Welke juwelier was dat en wat kostte die daar als ik vragen mag.
In de review van Hans zegt ie dat ie 42mm is. Dus ik weet het ook even niet meer.

38 is wel klein ja,

Juweliers Robert den Haag

Poolsterstraat 51
3067LX Rotterdam
Tel: 010 4201804

Nu ik terugdenk twijfel ik, ik denk dat de time-only 38mm is en de chrono toch 42mm :S

Bel hem ff, ik weet niet wat ie moet kosten.

Ruud

De langst mogelijke lengte van de Dynamic chrono (vanaf het ene uiteinde van het aanzetstuk tot het andere is 42mm.)
Echter de diameter zoals hij meestal gemeten wordt (de doorsnede van de kast exclusief de kroon) is 39mm.

De Dynamic Chrono is dus relatief klein in doorsnede. Als je van hele grote horloges houdt, is de Dynamic niet de juiste keuze.

gr,
Hans Mennink

Toch hem maar een keer in het echt zien dan,

iig bedankt voor alle info,