Omega Dynamic Chrono

Ik kan een Omega Dynamic chrono kopen, wat is volgens jullie een redelijke prijs?
Het horloge is compleet (met de originele verpakking enz) en heeft de metalen band op volledige lengte.

Mooie klok. Heb hem gehad. Denk dat een prijs rond de 600-850 euro wel goed is.

Leuke klok inderdaad , vaak vast gehad maar toch nooit overstag gegaan , anywere tussen de 500-1000 afhankelijk van staat en evt accesoires.

Ik ook. Soms mis ik hem wel eigenlijk. Mooie klok.

Op ebay zie ik prijzen van in de 2000 usd?!

Ja dat is ebay. Dat zijn vraagprijzen. Beter kun je kijken naar horloges waar op wordt geboden.

exact, dat is net als de prijzen op chrono24 ,als dat de werkelijke waarde van horloges zou vertegenwoordigen dan was mijn collectie ineens 2 x zoveel waard hahaha.

Helaas kijken veel mensen die horloges willen verkopen naar dat soort prijzen en verwachten dan de hoofdprijs te krijgen voor een afgejakkerde klok.

Klopt als een bus. Vooral chrono is soms erg overdreven.

Rond de 750.- is redelijk.

hcptdg Schreef:

Rond de 750.- is redelijk.

Lijkt mij ook, wel checken wat de staat van het uurwerk is. Ik heb ooit zo’n ding gekocht en die mocht meteen voor 150,- naar Ferrie omdat de chrono functie niet meer werkte.

Parket vriendje van me idem dito…

Positief is dat de lume van die dingen slecht is waardoor er prachtige patina ontstaat :smiley:

Gr. Roel

150 euro voor een chronotje die niet werkt?

meziya Schreef:

150 euro voor een chronotje die niet werkt?

Fullservice in 2006 ofzo?

gr. Roel