Ik heb deze gekocht van een klant van mij.
Heeft mij 150 euro gekost loopt als een zonnetje moet alleen een nieuw glas in.
En wat krassen en beschadigingen weg werken.
Dit is wel mijn eerste merk horloge.
Er hoorde oorspronkelijk een leren band om maar die ging volgens de klant gauw kapot, zijn deze nog te koop niet origineel omega want deze banden hebben nogal een aparte bevesting.
Die banden zijn overigens nog wel te krijgen. Probeer het maar eens bij Ferrie Schweitzer (vintagehorloges.nl), bij Ofei in de USA (ofrei.com) of Watchco in Autstralie (Watchco.com). Je moet wel weten welk horloge je precies hebt (typenummer). Om daar meer over te weten te komen, kun je het beste terecht bij eerdergenoemde Ferry of op het Omega-deel van watchuseek.com
Persoonlijk zou ik hier voor een stalen band gaan, zoals op de foto.
Hou je vast voor de prijs van de band. Ze zijn ronduit duuuuuuur!
mooi horloge en een koopje, de band die je laat zien, past er m.i. erg goed bij.
wat is er mis met het glas, want als het plastic is , kan je het zelf makkelijk krasvrij maken met polijstpasta, ik heb me verbaasd goed makkelijk dat gaat als je het juiste middel ervoor koopt, en het kost een paar euro. mooie eerste aanwinst en gelijk een Omega, die vind je normaal niet voor zo n prijs.
Dat is een goede aanschaf voor 150 Euro. Zelf een beetje polijsten en hij ziet er als nieuw uit. De banden (origineel) komen ook nog weleens voorbij op Ebay.
Mooi!! (tu) Voor die prijs had je 'm inderdaad niet mogen laten schieten.
En of je 'm nou aan staal of aan leer moet dragen, da’s een kwestie van smaak. Beide opties een keer proberen, zou ik zeggen.