Omega Dynamic

Ik wil er ook nog eens een keer een. Heb ze altijd al leuk gevonden.

1 like

Klopt de stalen band is een extra maar dan nog, probeer maar eens €400 te krijgen als je een Dynamic te koop zet, dat ga je niet makkelijk verkopen hoor. Zeker niet zonder service.

Ben het wel met je eens dat als er doos en extra’s bij zijn dat hij wel die richting op gaat maar ene koopje vind ik het zeer zeker niet.

Zo’n variant zonder datum met blauw/witte dial en stalen band lust ik ook wel voor de genoemde bedragen :yum:

Die van TS is ook tof!

Ik heb het bovenstaande horloge, fully serviced, hier verkocht voor 650 euro (wel wat spijt van achteraf maar goed), en mocht ik hetzelfde horloge hier vandaag aanbieden zou daar nog een stevig stukje bijkomen, dan zou mijn richtprijs eerder 750 of zelfs 850 euro zijn.

Ik neem het pakketje uit dit topic met alle plezier over voor 500 euro mocht de TS er niet verder mee gaan :wink:

Dan betaal je er meer voor dan ik zou doen, ik heb er ook een stuk of 6 maar voor geen een meer dan €250 betaald.

Maakt verder ook niets uit, verschillende mensen verschillende prijzen maar ik vond vorige keer jouw prijs voor de simpele Tissot a €150 ook veel te hoog, waarschijnlijk verschillende doelgroep en dus andere prijzen.

Nee dat was te hoog, had de beschadigde wijzerplaat toen niet gezien :slight_smile:

6 Dynamics aan 250 per stuk, schuif maar door😍

edit scheelt natuurlijk wel als je als handelaar koopt en er nog iets op moet kunnen verdienen hé… dan zal die 250 of 300 euro misschien de richtlijn zijn, maar op de particuliere markt zijn dat toch wel echt serieuze koopjes.

2 likes

Hahaha nee helaas deze houden we zelf. Om eerlijk te zijn heeft mijn vader ze van mij overgenomen dus eigenlijk zijn ze ook van hem.

1 like

Met een groepsfotootje kan je mij ook al plezieren? :smiley:

Hoeveel je er voor betaald hebt betekend niet dat dat ook marktwaarde is :wink: Ik hoef voor mijn horloges ook maar zelden marktwaarde te betalen gelukkig. De vintage Omega’s zijn de afgelopen 2 jaar enorm hard gestegen ook.

Heb alleen een oude foto met een aantal Dynamics. Ik zal ze eens ophalen en wat mooie foto,s maken.

Tot die tijd moet je het hiermee doen;

3 likes

De tweede van rechts-boven, :ok_hand:
Wat heeft die tweede van links overigens een bijzondere kleur wijzerplaat!?

Nee dat begrijp ik, ik koop nooit iets voor de marktwaarde, dat is juist de sport voor mij.

Heel aparte kleur inderdaad, volgens mij is 2e van links ook een bijzondere met stardust wijzerplaat. wij hebben er nog 2 andere bij gekocht, een met witte plaat en nog een maar weet zo even niet meer welke.

Ik ga ze eens op een goede foto zetten.

1 like

Van die van jou, via een ander forumlid hier terecht gekomen, is één van de weinige horloges in mijn collectie waar ik ècht van kan zeggen: Gaat nooit meer weg!

:heart_eyes:

3 likes

Zelden 1 in mooiere staat gezien!

1 like

Geinige klokje inderdaad.

Ik zag zojuist op Instagram dat er ook ooit een vierkante variant is geweest :thinking:

2 likes

Ja, niet het meest gelukte model.
In AJTT is dit model afgebeeld met een wijzerplaat met “De Ville” ipv “Genève” boven de naam Dynamic.
Er zijn ook (afgrijselijke imho) Dynamic modellen met Seamaster en militair-achtige modellen met alleen Dynamic.

Buurvrouw heeft slecht nieuws gekregen, het bod is 400. Ze moet overleggen met haar zoon.
Ik vrees dat een NA topic weleens op zich kan laten wachten