Omega Dynamic

Een tijdje geleden heb ik een Omega Dynamic gevonden in de kringloopwinkel.

Hij is inmiddels gepolierd en heeft een nieuw bandje gekregen!

Hij is heel erg comfortabel, maar daar zou hij ook specifiek voor ontworpen zijn. Enkele foto’s:

E

19 likes

Herkenbaar die zwakke plekjes op de blauwe wijzerplaat - maar zeker een heel fijne vondst, Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Nice… heb er eentje met matte lichtgrijze wijzerplaat

2 likes

Altijd al een uniek en tof horloge gevonden. Geniet ervan.

1 like

Dat is de beste en de mooiste uitvoering :watch: toch :blush:
Groeten van Iwan :motorcycle:

1 like

Mag ik vragen waar je een nieuwe band hebt gekocht en wat dat ongeveer kost?

1 like

Ik heb deze. Meteen een vraag… ik heb het idee dat de rotorschijf in dit horloge niet helemaal rond draait. Het klinkt alsof hij “tikt”.

1 like

Dit is geen origineel bandje, maar eentje van AliExpress. Heb wel het origineel bijgehouden.

Op AliExpress vind je ze rond de €20. Originele exemplaren vind je ook regelmatig op Ebay, maar deze hebben meestal een vraagprijs ruim boven de €100.

1 like

Zelf heb ik hier niet echt een probleem mee volgens mij. Het zou een Omega 565 uurwerk moeten zijn met een bi-directionele rotor, moest dit helpen.

1 like

Ik heb deze momenteel binnen bij een oficiele reparateur, die zal een offerte maken voor omdermeer het lederen bandje (exxl de originele gesp). Ben benieuwd.

1 like

Oh, je mag me zeker op de hoogte houden! Ik ben wel benieuwd en ook naar de eventuele andere dingen waar ze een offerte gaan maken. Ben ook aan het denken om deze op termijn een onderhoud te geven.

Kijk faar heb ik iets aan. Ik ga checken. Heeft tecent een volledige beurt gehad dusssss…

1 like

Klopt. Ik hoor hem, in tegenstelling tot mijn amdere automaten, " tikken" als ik hem beweeg. Als ik de kroon vasthoud niet.

1 like

Offerte is er, onderhoud + originele lederen band + nieuwe wijzers + nieuw glas is rond 1250 euro.

1 like

Bedankt voor de informatie! Dat zou voor mij persoonlijk nogal veel zijn, maar kan het natuurlijk waard zijn voor iemand anders!

1 like

De prijzen van onderhoud bij Omega liegen er niet om en ik heb gehoord dat per februari er ook nog een prijsstijging gaat plaatsvinden :melting_face:

1 like