Omega, een nieuwe aanwinst

Beste Horlogeliefhebbers,

Eindelijk ben ik in de gelegenheid om foto’s te laten zien van mijn (nieuw) horloge en te delen met jullie.
Rond de feestdagen wilde ik voor mijzelf een mooi horloge kado doen en moest wel passen bij mijn Aqua Terra.

Het is dus de 45mm Planet Ocean geworden en stond al een tijdje op mijn wishlist. In de winkel heb ik de 42 en de 45mm naast elkaar vergeleken en vind de 45 toch mooier in verhouding t.o.v. de 42mm.

Ik heb de PO (was een paar weken oud, dus de kop was er al af) gekocht met de oranje alligatorband en later de metalen band bestelt, want ik vind het mooi om bij een horloge een lederen en een metalen band te hebben. De metalen band er meteen op laten zetten en heb maar meteen de kautschuk en de zwarte rubberized band met oranje stiksels ook bestelt.

Het draagcomfort van de PO met de alligator band is erg soepel en de PO met zijn metalen band is ondanks zijn gewicht van 220 gram zeer comfortabel. Helaas heb ik de ander banden nog niet uit kunnen proberen.

Bij Omega het Chronometer Certificaat opgevraagd en is leuk om erbij te hebben.
Mijn 2e Co-Axiaal uurwerk en ik ben er zeer content mee.


Echt een plaatje deze hoor. Veel draagplezier.

Errrrug mooi… Gefeliciteerd!

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Errrrug mooi… Gefeliciteerd!

Groeten,

Martin

Inderdaad

Gr. JanJ.

Echt een prachtig ontworpen horloge.
De oranje bezel steekt mooi af bij de wijzerplaat,de wijzers mogen er ook zijn.(tu) (tu)

Ik vind dit persoonlijk de mooiste Omega. Heel veel plezier met dit schitterende horloge!

Paul
Leeuwarden

Mooie klok.
Juiste keuze 45 mm.
Veel plezier ervan.

Fraai hoor, gefeliciteerd! Het is een erg mooi horloge, een stuk vrolijker dan de overigens ook niet te versmaden Aqua Terra van je.

Groeten, Tom Vreeken.

Prachtige Omega, veel plezier ermee!