Omega Electronic

Gefeliciteerd met je aanwinst!

:grin::+1:

mijn excuses, dit zijn de verkeerde foto’s! Wat een blunder op zondag zeg… :pensive: :pensive:

Dit zijn de juiste foto’s!

7 likes

En als ik nu eens wist hoe ik de oude moest verwijderen… Tipex mag niet meer verkocht worden omwille van verslaving van reuk, dan wordt het moeilijk hé…

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een levenslustige Omega!!

Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Kleine correctie, is een 1255 uurwerk. De 1250 heeft alleen datum en geen dag aanduiding

1 like

Veel draagplezier.

Dan ga ik u op mijn beurt opnieuw moeten corrigeren door er op terug te komen dat ik hier hogerop zei dat dit niet de juiste foto’s waren maar wel de tweede serie😋 en dat is wel een 1250!

1 like

Mooie :ok_hand: meer zeg ik niet anders wordt ik gevlagd :joy:

Deze zijn mooier :wink:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst :smiley::+1:

Leuke aanwinst, die van de tweede set foto’s! Eerste is trouwens ook fraai. :wink: :star_struck:
Veel draagplezier.

Leuke aanwinst zo’n zoemende Genève! Wees ook hier van harte welkom! :grin:

Het is geen Genève hoor. Een DeVille! :yum::wink:

Ik zat de verkeerde foto’s te bekijken, mijn bericht gaat over :sweat_smile:

Hij had de verkeerde foto’s geplaatst, was eerst net hetzelfde als jou aan het denken. :sweat_smile:

Leuk horloge trouwens, die zoemers zijn fijne horloges.

1 like

Dat is mijn schuld. Ik dacht de juiste geplaatst te hebben maar dat bleek niet zo​:yum:. Ik wil wat doen, maar ken er niks van :joy:

1 like

Heeft te maken met onze ouderdom… als 1971 jou geboorte datum zou zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klopt. We kunnen niet meer mee en maken ons belachelijk als we het toch doen :rofl::rofl:

1 like

Vreemd, daar heb ik geen last van… :joy:

Maar wel leuk dat het horloge van +- jou tijdperk komt. :sweat_smile:

Van mijn geboorte jaar. :sunglasses:

Een jaartje jonger maar loopt veel beter​:joy::joy:

1 like