Eindelijk weer een aanwinst van de rommelmarkt deze Omega Geneve. Misschien niet heel bijzonder maar volgens de verkoper zou het horloge het weer doen met een nieuw batterijtje. Na aankoop,zonder afbieden op de vraagprijs van een euro, even opgedraaid en sindsdien niet meer van de pols geweest. Het horloge loop keurig op tijd. Ik ben benieuwd hoe jullie 'm vinden.
Mijn opa zei altijd: ‘altijd afdingen’. Maar in dit geval …
Wat een vondst! Sjonge.
Erg mooi, en de prijs maakt 'm natuurlijk nog wat mooier
Mooi mazzeltje!
zo dat is nog een een koopje, veel plezier ervan.
Nieuw glaasje erop en niets aan doen
Super aankoop!!!
1 euro. Als in 100 cent? Wat een grap. Van harte!
Even een nieuw glaasje erop en gaan met die banaan!
Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)
En als je toch een nieuw (origineel Omega)glaasje laat monteren door een horlogemaker, laat dan ook ff het oliepeil checken. Ondanks het goede lopen, kan olieverversen toch noodzakelijk zijn.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Moet dat bij een quartz ook???
Ook de olie van een quarts kan indikken en het horloge doen stilstaan)
jantje.vlaam Schreef:
Moet dat bij een quartz ook???
Bleek het geen handwinder te zijn?
Voor een Eurootje loop je natuurlijk sowieso niet echt risico; of ie 't nou doet, of niet. In onderdelen brengt ie al heel wat meer op. Maar dit is echt een mooie vondst! Ik moet ook maar weer 'ns naar de rommelmarkt. Temeer omdat ik merk dat veel oudere mensen geen idee hebben wat hun horloges, die soms decennialang in de keukenla hebben gelegen en voor hen niet meer dan ouwe rommel zijn, voor een verzameler/liefhebber voor waarde hebben. Volgens mij liggen er nog tienduizenden mooie handopwinders en coole lcd’s op die manier te wachten om een keer op een rommelmarkt of rechtstreeks in handen van een liefhebber terecht te komen! Ik zeg, kom maar op met die ‘zooi’!:~
En veel plezier met die mooie Omega!(tu)
Kan ik je uit je droom helpen , mijn vader loopt elke week rommelmarkten af en waar hij 10 jaar geleden nog regelmatig leuke horloges kon kopen is dat nu slechts heel af en toe nog .
maar zoals Jacob kan je natuurlijk altijd een keer massol hebben en dan is het wel erg leuk natuurlijk.
Weet ik wel, hoor. Is hetzelfde gegaan bij kringloopwinkels. Vroeger kocht ik daar nog wel 'ns een leuke art deco (is ook een hobby van me)-vaas voor vijf Euro of een art decomeubeltje voor twee tientjes. Maar tegenwoordig worden die dingen weggekaapt door handelaren of voor de hoofdprijs geveild door de winkels zelf, die inmiddels alles laten taxeren door experts om van de opbrengsten de hoge directiesalarissen te betalen. Gaat eigenlijk met MP ook zo. Zie daar regelmatig zeer stevige vraagprijzen. Mensen denken echter dat ze een koopje scoren…
Tegelijkertijd weet ik uit eigen ervaring dat ouders, ooms, opa’s en oudere buurmannen nog heel vaak leuke dingen blijken te hebben, waar ze totaal de waarde niet van inzien. En dat levert toch nog wel 'ns een leuke aanwinst op.
gekkehuus Schreef:
Kan ik je uit je droom helpen , mijn vader loopt
elke week rommelmarkten af en waar hij 10 jaar
geleden nog regelmatig leuke horloges kon kopen is
dat nu slechts heel af en toe nog .maar zoals Jacob kan je natuurlijk altijd een keer
massol hebben en dan is het wel erg leuk
natuurlijk.
tsjaah, het spaart je wel een batterij uit van e 2,- hahahaha. TOPaankoop!
jaloers!
gekkehuus Schreef:
Kan ik je uit je droom helpen , mijn vader loopt
elke week rommelmarkten af en waar hij 10 jaar
geleden nog regelmatig leuke horloges kon kopen is
dat nu slechts heel af en toe nog .maar zoals Jacob kan je natuurlijk altijd een keer
massol hebben en dan is het wel erg leuk
natuurlijk.
zie vandaag de man en zn viool voor e50. bleek een ton of meer waard te zijn. werd ook nageroepen door verkoopster en dacht:shit,…bleek de map met papieren er nog bij te zijn!!!
dus het komt nog voor, alleen altijd bij een ander! hahah
Gaaf!
Wat een mazzel.
Dat heb ik nou nooit.
Gefeliciteerd.
Dat is knap gescoord !
Veel plezier ermee .
Yo , Manu .
Gefeliciteerd geweldige aankoop , ik vind al jaren niks op rommelmarktjes !