Omega flatlink bracelet pre moon speedmaster/railmaster

Daniel kennende heeft hij de verkoper al bericht en 1k overgemaakt.

1 like

Zoals die keer met die Longines chrono uit dat lotje? :smirk:

Dat heb ik niet meegekregen. Maar zonder dollen. Als ik iemand hier een meevaller gun is het Daniel wel.

Hij heeft waarschijnlijk ruim 2k aan tijd in het vergaren van kennis over Seiko’s gestopt. Ook cool dat hij dat deelt met ons :+1:

Vanavond biefstuk :cut_of_meat: bij de groenten!

8 likes

Haha, geweldig! Wat een leuke meevaller :+1:

2 likes

:man_shrugging:

2 likes

Zal ik in mijn oneindige gulheid, een nieuwe band voor je bestellen? Stuur je mij die ouwe kloemel :hugs::muscle::laughing:

2 likes

Dit zijn toch de leukere vondsten! Mooi man, hopelijk klopt alles en kun je er een mooie prijs voor krijgen.

1 like

Haha geweldig! Het moest natuurijk er een keer van komen, zo’n meevaller. Dat is gewoon de wet van de grote getallen. :upside_down_face:

Super gaaf.

Of andersom, dat @koekoek morgen een berichtje krijgt: 「おっと、オメガのブレスレットを置いたまま返送します。「日本からのご挨拶」です。

En dan? Gewoon doen of je gek bent? :joy:

Dit, inderdaad. Lekker hoor!

3 likes

Precies, you have to kiss many frogs to find a prince.

3 likes

Ergens is het vrij laat in het hele proces, @koekoek heeft in de afgelopen vijf jaar honderden en misschien wel duizenden Seiko horloges gekocht en (dat mag ik hopen althans :joy: ) ook weer verkocht. En nu zit er voor het eerst een keer een Zwitserse prins in zo’n Japanse kikker. :thinking:

3 likes

Ik wilde iets zeggen over de Belastingdienst maar …

… Daniël is de slechtste Seiko-handelaar van Nederland want hij kan nergens afscheid van nemen. Wist je dat hij zes dezelfde chrono’s heeft?

4 likes

Haha! Ik ben zelfs nog een Zwitserse jongen gekocht, die zat helaas niet verstopt tussen de Japanners. Dat was geen verrassing dat er ook een Omega band op zat, dat wist ik al.

:joy::joy: Ik hoor regelmatig “ja daar heb ik er al honderden van gezien”.

4 likes

:smiley: lekker hoor. Goeie deal :+1:t4: man, gefeliciteerd.
Bevalt die Omega je eigenlijk? Jij als Seiko-Dude?

1 like

Daniel!
HF Seiko Eindbaas, wat is je dit van harte gegund!
Ik hoop dat je inderdaad de hoofdprijs hebt met deze band, echt heul cool!

1 like

Jee man! Kun je eindelijk eens lekker eten! :grin::innocent: Geweldig als dit allemaal op z’n plek zou vallen. :+1:

2 likes

Ik heb eerder al een paar Omega’s gehad. Ook leuk om te hebben af en toe. Het is wel anders dan Seiko, wijzerplaat is heel anders qua stijl en gevoel. Ik vind hem wat ingetogener, het “popt” wat minder. Je ziet wel echt dat het een kwalitatief horloge is qua afwerking, band, zo’n constellation.

1 like

Wauw heerlijk zulke deals!

Had zelf laatst nog een partij horloges gekocht voor 150 euro waar een originele breitling cosmonaute bij zat

1 like

Gratis partij meuk gekregen bij aanschaf van een Boley-triebniet. Jaren '30 Minerva chronograaf zat er bij. Moet die ooit nog eens gaan oplappen… :smiley:

3 likes

Leuk man, top! Je bent dagenlang bezig met de hobby dus dit gun ik je zeker.

Overigens, leuk om de positieve reacties te lezen in dit topic, een positieve vibe. Veelal is dit wel anders :sweat_smile:

Klap hem voor 2k in het blauw en ga voor die Speedy/Rolex!

Ga nou niet weer 300 seikos ervan kopen :sweat_smile:

7 likes

Dit is de 809 die had ik vrijwel gratis. Jaren in een kast gelegen nog nooit gepolijst

Een minerva is ook heel cool! Wel fragiel als ik denk aan een jaren 30 chrono

3 likes