Na een chaotische dag op het UPS afhaalpunt (waarbij werkelijk iedereen van deze club elkaar tegenspreekt en de regels niet kent) uiteindelijk na een 3de controle van de douane (pakketje) open gemaakt en weer dicht getaped
De (veel te hoge) rekening voldaan en meteen een klantenprocedure gevraagt, want ze overvragen inderdaad en er werkelijk nix van en hun omschrving is ook onjuist
Maar goed dat komt later nog wel, na ik begrepen heb van ervaringen van medeforummers hier, gaat het zowizo lang aanlopen voordat je je teveel betaalde centjes terug krijgt
Eindelijk mijn Omega Speedmaster Day Date Chronograph (3529.50) bonnen uit Japan
Zoals de staat was omschreven in de advertentie en de foto’s (die niet heel erg uitblonken in resolutie), had ik op de voorhand al een afspraak gemaakt met de horlogemaker tot het cosmetisch opknappen van de Omega
Maar toen ik de Omega in handen hand zag die er werkelijk schitterend uit, moest echt zoeken naar draagsporen en die had ik met name verwacht op de stalen band te vinden, maar nix gewoon top!
Typisch Japans, het is werkelijk zoals ze beschrijven in hun advertentie, maar meestal beter nog!
Ben vervolgens alle functies gaan testen, die deden het ook, gelijkloop en gangtrsrtve moet ik nog testen
Maar er waren wel 2 afwijkingen bij het het verstrijken van 12 uur s’nachts, namelijk dat de datum en dag niet oversprongen!
Dat deden ze pas bij 4 uur s’nachts 
Dat is een kwestie van de urenwijzer 4 uur terug zetten vlgs mij dan is het in orde
Ik zat al 15 jaar te kijken naar dit model (VJ7751), maar ben blij dat ik hem heb, deze gaat niet meer weg, is een echte blijver