Omega gekregen maar wie kan mij meer vertellen?

Deze is zeker wat meer waard dan enkel de goudprijs.

Kast: 18kt goud
Uurwerk: Cal. 601 uurwerk (hand opwinder)
Diameter: 33mm (zonder kroon)
start productie: 1966
product code : BA 131.0021

4 likes

Bedankt voor alle kennis en reacties!

1 like

Als hij 18K is dan is hij denk ik rond 1K waard. Gold plated gaan vaak voor 600 in nette staat. Omega Genève is wel de ‘budgetlijn’. Als het een Seamaster of Constellation was, dan was de waarde nog een stuk hoger.

2 likes

Mooi horloge. Even los van de waarde. Ik zou dit horloge, zoals hierboven al gesuggereerd is, servicen en houden.

Ik denk dat je er veel spijt van krijgt als je dit weg doet. Soortgelijke heeft toch vaak meer emotionele waarde dat men initieel doen beseffen.

Anyway, de keuze is aan jou. Succes met de overweging!

2 likes

LOL, had ik dus gelijk met cal. 601

1 like

haha, dat staat op de achterkant :point_right:t2: :sunglasses: :point_right:t2:

1 like

Yes! :wink:

1 like

Voor een 33mm?
Nja in iedergeval een pak meer dan de goudprijs.

Ken de relatie met je schoonvader niet, maar in ik zou hem houden. Eventuele waarde in de zin van een overdraagbaar erfstuk na toekomstige generaties is imo vele male hoger dan het relatief sobere geld bedrag.

Mocht je hem alsnog tegen goudprijs naar de goudboer willen sturen, geef me dan vooral een pb😜

4 likes

:rofl:

Ja, de prijzen zijn explosief gestegen :slight_smile:

2 likes

€600 voor een gp Geneve handwinder? Prijzen liggen volgens mij eerder €300-400 voor een ,mooie gp Geneve. Gouden Geneve €500-700 zou ik zeggen. Als je er €1000 voor wilt moet hij sws full service hebben gehad en moet je heel veel geduld hebben.

6 likes