Omega Genève 1968

Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste topic op dit forum, en ik ben helemaal nieuw in de horloges.
Ik ben helemaal weg van dit horloge:

En nu vroeg ik mij 2 dingen af.

• is hij echt? En hoe kan je dat zien?
  • wat zouden jullie hier maximaal voor betalen?
4 likes

Het uurwerk is echt, de rotor is al eens vervangen.
Voor de rest denk ik dat een kastnummer (staat aan de binnenkant van de achterdeksel) je meer informatie graag opleveren.

1 like

Hier nog wat foto’s.

1 like

https://www.omegawatches.com/watch-omega-geneve-omega-st-166-0041

Hier een link uit archief van Omega zelf. Zelfde uurwerk en kast volgens mij. Hier met een bedrijfsnaam opdruk.
Jouw horloge lijkt mij orgineel en netjes nog! We zijn echter geen taxatie forum. :blush:

Welkom op HF Jasper en veel plezier hier gewenst.

Prachtige Omega Genève, zelf bezit ik enkele oude Omega’s waarvan er een, een gouden DeVille met Caliber 565, er van binnen net zo uitziet als deze Genève. Op basis van o.a, deze ervaring kan ik niet anders zeggen dan dat dit een echte Omega zou moeten zijn, succes.

Wat Jan hierboven schrijft, onderschrijf ik, we zijn geen taxateurs, maar liefhebbers, het zou leuk zijn om je d.m.v. topic even voor te stellen.

1 like

Goudlaag is doorgesleten.

Denk dat je zonder superveel zoeken een betere kunt vinden.

1 like

Dat. En vertel dan meteen even wat je zelf al aan onderzoek hebt gedaan

1 like

aa08b02248ce5933dde1e5601b393a4820d23427_2_375x500
Ook bijna 70 jaar oud

Echt. Als jij er helemaal weg van bent, gewoon voor gaan! Vergelijk het model even qua prijs met anderen die online staan en bied dan waar jij je het beste bij voelt.

Ik vind de spiraalveer er nogal verfrommeld uitzien, houdt er rekening mee dat deze mogelijk vervangen moet worden.

2 likes

Goed gezien!

1 like

Hoi Jasper, welkom bij je nieuwe verslaving.
Een goede prijs is wat jij ervoor over hebt.