Heren. Dames ook.
Ik heb een Omega Geneve gekocht via Chrono24, bij een trusted seller. Blijkt volgens een liefhebber, dat de wijzerplaat niet origineel is. Kan iemand daar wellicht een ordeel over geven? Heb meer vertrouwen in jullie dan een "liefhebber’.
Zie foto('s)
Klopt, ik had je inderdaad via Marktplaats een berichtje gestuurd met de opmerking dat de wijzerplaat in ieder geval niet origineel is. Zal zeker kijken of je deze niet retour kan sturen, zeker als er in de advertentie op Chrono24 niets is vermeldt.
Lijkt me overigens zeer waarschijnlijk dat deze configuratie wijzerplaat niet eens origineel op dit specifieke horloge is geleverd.
Wat mij opvalt is dat de 6 en de 9 ‘gesloten’ zijn, terwijl bij veel oudere Omega’s deze ‘open’ zijn (volgen jullie me nog, heb even geen plaatje voorhanden). Ik ben zelf wel benieuwd of er hier Omega kenners zijn die hier iets over kunnen zeggen?
Zie eruit als een dresswatch & duikhorloge combinatie!
(Misschien een oud horloge van James Bond die in een wetsuit vanaf het superjacht vertrekt na een sjieke cocktail party? )
Dit type wijzerplaat wordt in Bombay in heel veel kasten geknutseld. Op Ebay zie je ze ook veel als Tissot vermomd. Ik denk dat er wel eens heel weinig origineel kan zijn aan dit horloge.