Goedemiddag, ik zou graag de mening ontvangen van de experts hier over een Omega Genève cal. 601. Ref. 135.070. Heeft omega kroon en gesp, en lijkt in mooie staat. Heeft tevens Omega doos en papieren. Is alles in de foto’s origineel? Staat van het uurwerk? En wat zou de prijs moeten zijn voor deze set in deze staat?
Ook zou ik graag willen weten waar ik eventueel service zou kunnen laten doen en hoe duur dat zou zijn, ongeveer.
Ik heb zo’n zelfde gehad. Ziet er zo op de foto’s netjes uit. Uurwerk is uit 1969 en ziet er goed uit. Kroon en gesp koppen en zijn origineel. Kan alleen niet zien of het plexiglas origineel is met omega logo in het midden. De vraag is alleen hoort de doos bij dit model omega. Ik denk het niet. Verder ben ik benieuwd wat er op de papieren staat. Mocht alles bij elkaar horen en het plexiglas is origineel dan denk ik dat 450 euro een nette prijs is. Is dit niet het geval dan Max 350. Succes met je beslissing.
Thanks! 350/450 lijkt me wel wat aan de lage kant voor een full set in deze conditie? Of vergis ik me dan gewoon? Ben benieuwd of anderen dat ook vinden. Staat in ieder geval voor veel meer te koop
Alles lijkt te kloppen, maar doos is later toegevoegd. Is een doos die is gebruikt van midden jaren 80 tot 1994.
Het is een exemplaar zonder Tritium. Ik vind hem particulier rond de 550/ 600 waard.
Ik heb bij een horlogemaker enkele jaren terug iets van 300 betaald. Ga je naar een van de hobbyisten alhier dan aanzienlijk minder.
@vouwfietser kan ik aanbevelen
Het is maar een hand opwinden was het een automaat geweest dan was de prijs wat hoger geweest. Maar als de box al niet klopt ben ik zeker erg benieuwd naar de papieren . De verkoper wil in ieder geval de set zo interessant mogelijk maken om de prijs van het horloge hoger uit te laten komen denk ik.
Heel mooi horloge, ik zou je niet blind staren op wat het waard moet zijn. Ik zou meer kijken wat het voor jou waard is tenzij je hem morgen weer moet verkopen…
Helemaal eens hoor. Maar de vraagprijs en de hier gesteld springen liggen wel
Behoorlijk uit elkaar…. Vandaar is een richtlijn wel handig
Wat een dooddoener. Een indicatie van de marktwaarde van een object is zeer handig als je iets wil kopen.
Dan ben ik wel benieuwd wat de vraagprijs is? Met bedrag wat Magni noemt zou wat mij betreft de max zijn wat je er voor moet geven. Stel dat het een euro of 1000 ofzo moet kosten is dat het niet waard en kan je voor dat geld wat mooiers/specialers kopen zoals een constellation bijvoorbeeld.
Vraagprijs is zelfs meer dan 1000 euro
Heel fijn deze info en adviezen!
Lekker laten zitten dan. Je kan zo’n geneve prima vinden voor onder de 500 euro. Echt zeldzaam zijn zulke horloges ook niet.
Ja misschien wel. Ik vind t wel een mooi exemplaar eerlijk gezegd, en deze is 36 mm, dat vind ik wel fijn, kleiner dan 36 draag ik eigenlijk niet. Misschien bied ik er wel 500 voor en kijk ik wat er gebeurd.
Enig idee waar ik anders een mooie vintage omega kan krijgen, Seamaster of constellation? Of een mooie Genève voor wel een normale prijs?
Het is duidelijk dat jij blijven hangen bent in 5 jaar geleden. Constellations voor 1000? Mooie Seamasters/Genèves voor onder de 500?
Een zeer goede piepan Connie is in huidige markt 2,5 tot 3k waard. Een zeer goede c-shape 1,5k-2k. Dealers vragen voor mooie Seamaster 600 referenties 1,5k+.
Voor 500 moet je bereid zijn de rommel op de markt op te kopen, de onderste laag. Niet kloppend, niet mooi of met (veel) technisch werk aan. Elke mooie Omega die volledig klopt en technisch goed is kost dezer dagen minstens 1k.
@ vraagsteller
Het horloge dat je laat zien is origineel en in mooie staat, maar niet de meest gezochte referentie. De buckle die je op de foto’s ziet is origineel en op zich al een 100-150 euro waard.
Uurwerk is netjes - weet je of ie geserviced is?
Ik zou zonder service inschatten op een 650-750 euro, en met recente service een 250 a 300 euro hoger.
Nee geen service recent maar loopt nog goed. Verkoper denkt service nodig over 2 jaar ongeveer.
Ik zou eens zoeken in het verkocht archief. Legio c-shape connies die om en nabij de 1k verkocht zijn het afgelopen jaar.
Voor 500 euro koop je prima de simepelere modellen, kloppend en prima staat.
Je mag prima je eigen mening hebben maar ik ken die markt vanbinnen en vanbuiten en ik zie het anders.
Ik zou even een bod van 650 proberen dan.