Omega Genève cal. 601

Top, ik hou me aanbevolen, als je er 1 hebt laat dan even weten!

1 like

Wat Koekoek zegt. Prijzen Chrono24 zijn enorm hoog en wat je daar betaald zal je er zelf niet voor terug krijgen. Nu verzameld iedereen op zijn eigen manier maar ik vind er geen lol aan als ik de hoofdprijs moet betalen. Dan zoek ik liever rustig verder tot ik er een voor een wel schappelijke prijs tegen kom en laat ik hem zelf wel servicen.

Eens. Maar ik moet zeggen dat de prijzen ik marktplaats, eBay niet heel veel anders zijn. Ik ben niet een mooie Genève tegengekomen voor onder de 500 euro, nergens, ook niet op websites, veilingsites etc. Prijzen lijken toch echt iets hoger te liggen op het moment.

1 like

Tja, het blijft een ‘wat de gek er voor geeft’ markt. De prijzen van gekkehuus zijn wel heel scherp imo. Maargoed, ieder zijn ding.

Betreffende Chrono en ebay, zou je er versteld van kunnen staan welke voorstellen geaccepteerd worden. Je kunt altijd pogen om een voorstel te doen die vele malen lager is. Vooral wanneer een horloge voor lang te koop staat.

Heb ik gedaan, bij een paar al :blush:

De prijzen op ebay zijn merkwaardig. Om te kijken wat dingen op bringen moet je kijken bij de sold listings. Je ziet dan ook grote verschillen, sommige troep gaat voor geld, sommige goeie dingen gaan voor een heel redelijke prijs. De slechte euro koers tov de dollar is wel nadelig van internationale aankopen, vaak niet echt rendabel om uit Amerika te kopen wat je wel beperkt.

Kan je trouwens niet gewoon op het forum een gezocht topic aanmaken? Dat is misschien wel het handigste.

1 like

De tijd van koopjes is wel voorbij, sporadisch heb je misschien een keer geluk. En mocht je een horloge tegenkomen wat door iemand wordt aangeboden die geen kennis van de markt heeft dan is het wel zo netjes om een eerlijke prijs te geven.

Op eBay etc wordt er momenteel als een gek geboden op vrij matige horloges (werkend of defect).