Omega Genève gevonden op zolder

Vandaag op zolder een damesuurwerkje gevonden zou het de moeite zijn op laten op te kuisen of is dit zonde van het geld?Graag jullie mening.

1 like

Ik wil ook zo’n zolder!!!

2 likes

Kun je een duidelijkere foto van de wijzerplaat posten?

1 like

Deze lagen er ook Oris en verdal

Heeft alleen zin als je iemand kent die het horloge hebben wil, en gaat dragen. Economisch nauwelijks rendabel. Qua behoud van historisch erfgoed altijd goed om te laten doen natuurlijk. :wink:

De Oris lijkt voor de verandering geen Mumbai-Special (nep), de Verdal zal ook niet zo snel nagemaakt worden. Verdal is de goudprijs, werkje er uit, glas er af en wegen maar. Wel eerst checken of het echt goud is, een groot goudmerk op het deksel is altijd verdacht. Oris is verguld.

Duidelijk zo?

2 likes

Die ziet er OK uit. :+1:

Loopt het horloge?

De Oris is de enige die ik aan de praat krijg

Omega is dan de meest rendabele om te laten fixen. Vintage Oris is niet zo boeiend, commercieel gezien. Is ook heel veel nep op de markt.

Soms zijn de opwindveren voor Omega dameswerkjes niet meer te krijgen, behalve heel misschien via Omega zelf. Maar dan betaal je 550 euro voor de servicebeurt.

Draait de Omega door, of krijg je hem helemaal opgewonden zonder dat-ie loopt?

Wow das ook de moeite 550euro

Verplicht standaard-tarief voor Omega-gecertificeerden. We hebben er een paar op het forum.

Maar voor zo’n horloge “crazy money” natuurlijk.

Ik krijg hem helemaal opgewonden

Da’s jammer. Hoopte op een gebroken veer. Nu kan ook de balans kaduuk zijn.

Welk uurwerk zit erin?
Kan ik een kijken of ik er nog zo 1 in de sloop heb liggen.

1 like

De verdal loopt ook geen idee welk uurwerk erin zit

Ik krijg ze niet open

Dan maar niet blijven proberen. Stuur Toke anders even een PB. :slight_smile: Ik neem even zo min mogelijk werk aan.

1 like

Oh dus schuif je het op mij af hahaha.
Heb het ook druk maar zoiets kan er nog wel bij :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Voor mij zijn het (slechts) bijverdiensten. Juist daarom ook. :wink:

2 likes