Omega Geneve redial?

Dag beste HF’ers. Voor de tweede dag op rij heb ik een gelijkaardige vraag voor de geoefende ogen op het forum!

Ik vind deze Omega Geneve zeer mooi, maar zou enkel interesse hebben als het de originele dial is. Iets in mij zegt me dat het omega logo net iets te lang is. Mogelijks ligt het aan de foto. Iemand die ziet of dit een originele wijzerplaat is?

De kroon is vervangen. Achterzijde lijkt me ook verdacht fris…

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!
Bij deze de plaatjes:

Schermafbeelding 2020-12-28 om 17.29.13

Het logo is niet wat het zou moeten zijn…

1 like

Moeilijk te zien van deze plaatjes, wijzers vraag ik me ook af.
Weet je het ref nr want dan kun je daar evt. mee verder…

Ik ben geen Omega Geneve kenner, maar
. die ik ken hebben andere wijzers
. en staat Swiss binnen de minutenmarkers
. en inderdaad een ander logo

Ik vermoed dat er heel wat modellen zijn, met mogelijk dergelijke afwijkingen?

1 like

Normaliter zit er geen wit op dezijkant van de markers en het Omega teken. Nagelakt.

1 like

En dat zie jij hoe? Ik zie vooral heel weinig op de foto’s.

Heb het referentienummer opgevraagd, maar denk niet dat de verkoper er mee over de brug zal komen. Eentje op links te laten liggen denk ik. Bedankt!

1 like

Op basis van deze foto’s weinig van te zeggen denk ik

1 like

Tweede foto, tik hem aan en vergroot. Je ziet het laksel sowieso als vlek voor de 2 uur marker. Het zit ook aan de zijkant.

2 likes

De witte lak zit bij alle markers op de zijkanten,dus de plaat is met markers er nog op overgespoten.

4 likes

1 like

Nu issie beter uit te vergroten.

1 like

Goed oog heb jij! Bedankt voor de input!

1 like

Daar is het een forum voor :+1: :grin:

1 like

Buiten het feit dat de dial niet helemaal klopt.
Is de kroon ook niet orgineel.

Ik zeg lekker laten gaan.

Mocht je opzoek zijn naar een nieuwe omega aanwinst.
Normaal zijn de goedkoopste of bieden op de particuliere handel sites veelal niet de beste keuzes.

Er zijn genoeg forumleden met klassieke Omega geheel orgineel en prijs technisch goed

Dit was destijds mijn eerste Omega (gekocht op het forum).

4 likes

Erg mooie omega! :heart_eyes:

2 likes

Mooie omega! Ik heb op het forum ook een leuke seamaster 30 bemachtigd enkele maanden geleden. Ben zelf zeker niet vies van een acceptabel patina ;).

2 likes

En nu roept het om meer meer meer ???

1 like

Heb hem in oktober afgezet voor een ondehoudje… door covid komt hij pas volgend weekend terug in huis. Waarschijnlijk is het het gemis dat doet kopen :wink:

1 like