Omega Geneve

Eindelijk terug van horlogemaker, na lang wachten op de nodige onderdelen,datum schijf en kroon.

Ik draag hem nu 4 dagen, loopt op de seconde secuur.

Wie weet welke band hier origineel bij hoorde leer of staal?
Indien staal welk type ?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

Mijn beste,

Ziet er weer magnifiek uit deze vintage Omega.
Draag hem met gepaste trots!!

Voor wat betreft de juiste / orginele band, moet ik je het antwoord schuldig blijven.

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dank je wel,ben er zeker trots op, ik heb dit horloge eind januari gekocht,sinds begin februari was het bij mijn horlogemaker,maar het is een ramp om aan originele onderdelen te komen. Alleen via gecertificeerde Omega dealers kun je eigenlijk nog aan onderdelen komen, hangt dan helaas ook een prijskaartje aan waar je niet vrolijk van word.En daar komt bij dat ik dik tevreden ben met mijn horlogemaker, is toch ook een vertrouwensband, bijna een dokter maar dan voor horloges ;).

Jammer dat Omega het zo moeilijk maakt.(td)

Zijn er mss forum leden, die tips hebben om aan onderdelen te komen? Ik heb nu niets specifiek nodig, maar gewoon in zijn algemeenheid.

Tja, heb ook drie maanden op een origineel glaasje voor een Connie moeten wachten.
Maar…eind goed, al goed!

Mooi horloge en veel plezier ermee!

Ik heb mijn Ommega Geneve bij Jan Ubels laten restaureren. Hij heeft een goede onderdelen voorraad. Maar hij noemde ook het probleem van verkrijgbaarheid. Kroon en glas zijn vervangen. Ben zeer tevreden over Jan!

Nuts Schreef:

Wie weet welke band hier origineel bij hoorde leer
of staal?
Indien staal welk type ?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties

Mooi geworden(tu)

Kijk hier eens of je deze in één van de catalogie terug kan vinden.

http://www.old-omegas.com/

Daar hoor origineel een leren band om. De metalen band had een iets andere kast v.w.b. de aansluiting met de kast.
Kijk maar naar het onderste rijtje op de eerste pagina:

http://www.google.nl/search?q=Omega+Geneve&hl=nl&rlz=1T4ADBF_nlNL302NL302&prmd=imvnsfd&source=lnms&tbm=isch&ei=ILDHT6fyHMas0QWD4qSIDw&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CE8Q_AUoAQ&biw=1680&bih=733