Omega geneve

Let op!
Voordat je hier een bericht plaatst is het goed om te weten dat:

• het niet is toegestaan om hier een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • dit geen taxatieforum is;
  • je account wordt verwijderd als je toch probeert om een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • goede foto’s essentieel zijn als je een vraag hebt over de oorsprong of originaliteit;
  • niet iedereen die reageert of antwoord geeft, ook daadwerkelijk verstand heeft van jouw horloge.
    Als je het bovenstaande hebt gelezen, haal deze tekst dan weg en plaats je bericht!

1 like

En de vraag is?

3 likes

Wat die waard is :joy:

4 likes

Omega dames modelletje verguld uit de jaren 70, met caliber 635 uurwerk

3 likes

Raar ding, proporties/verhoudingen lijken me “substandard” voor Omega - maar hij lijkt wel legit.

Enige toelichting van de TS zou wel fijn zijn ja. We zitten hier weer gewoon onze tijd te verdoen vrees ik.

3 likes

Aanvullend…

3 wijzers, wijst zelfs bij stilstand twee keer per dag de juiste tijd aan, ongeacht de datum of wel/ geen schrikkeljaar.

Ondanks een kroon is het géén (!!) Rolex, daarom staat dat er ook niet op.

Onschatbare waarde…gewoon, omdat ik slecht kan schatten.

1 like

Wat voegt je reactie toe?

2 likes

We zijn nog in afwachting van een bericht… :thinking:

Geduld is een schone zaak in deze :slight_smile:

1 like

Ik had gewoon in het algemeen wat meer info over dit uurwerk

1 like

:thinking:

Zou ik het bandje vervangen als ik het wil verkopen en kan ik het glaasje zelf polijsten indien mogelijk.
…en idd wat zou het waard zijn

Bandje vervangen is niet de moeite bij verkoop, nieuwe eigenaar kan het beste zelf bandje naar keus erop zetten.
Glaasje poetsen kun je zelf doen bijvoorbeeld met een potje plexirevive van @vintage.view
Waarde in huidige staat zal echt niet veel zijn, vergulde damesmodellen zijn niet echt gewild

2 likes

Bedankt voor de info

Wat is de betekenis van zonnetje op de sluiting

Fabrikant van de sluiting.

Bedankt