gisteren is uit mijn chalet in Overloon, mijn geliefde Omega Seamaster Planet ocean gestolen. De plante Ocean is gestolen met een oranje Rubberen band, en klipsluiting. Zwarte bezel, Broad Arrow chronograaf.
Serienummer; 78337389.
De papieren/doos en boekjes zijn in mijn bezit, dus ik verwacht niet dat de dief er veel voor terugkrijgt. Mocht 1 van jullie de horloge krijgen aangeboden, bericht me aub.
Dat is wel heel naar. Ik ben niet zo voor het afhakken van handen, maar bij horlogedieven zou dat van mij mogen. Kunnen ze in elk geval zèlf nooit meer met goed fatsoen een horloge dragen.
Ik hoop voor je dat hij spoedig weer in je bezit is.
Meestal nam ik op vakantie een Casio of Swatch mee voor dit soort risico’s. Dit jaar had ik zoiets van “ik ben ook wel gek. Heb ik mooie horloges, en dan met zo’n eenvoudig klokje op vakantie?”. Dus had ik een van mijn Steinharts meegenomen. Die was ik bij de eerste dagtocht bij een bergafdaling bijna kwijt, omdat een van de schroefjes uit de band nagenoeg helemaal los was gegaan…dat was dus eigen onoplettendheid.
Vreselijk irritant om maar een understatement te gebruiken, door inbraak in huis neem ik juist meerdere (in ieder geval 2) horloges mee op vakantie, eentje voor strand/duiken en snorkelen en een horloge voor savonds, uitjes e.d. Ik heb ze liever bij me dan dat ik ze in een leeg huis (achter slot en grendel) achter laat.
Eigenlijk zou je je (waardevolle) klokjes met een gps chipje moeten kunnen uitrusten, zodat jezelf (of indien mogelijk met hulp van opsporingsdiensten) je dierbare spullen (na een goed gesprek) weer terug kunt halen… laatste inbraak is nu al een paar jaar geleden en de buit viel qua waarde gelukkig nog wel mee maar wat zou ik graag willen weten waar met name mijn Sector 450 horloge is gebleven die ik jaren geleden van mijn moeder gekregen heb…de kans dat politie de buit en dader vindt is helaas door onderbezetting en prioriteiten stelling uiterst klein (waar het inbrekersgilde natuurlijk dankbaar gebruik van maakt)
Sterkte gewenst, ik hoop dat jouw horloge gauw gelokaliseerd wordt.
Tsja, ik heb geen idee van de waarde van uw klokje, maar als dit voldoende is voor250 euri vindersloon snap ik niet dat u dit horloge achterlaat in een sta caravan…
Snap het echt niet ga werken en blijf met je poten van andermans spullen af,is zelfs zo triest tegenwoordig mijn oma van 80 overvallen vandaag bij pinautomaat heel bankrekening leeg,dus zo erg is het tegenwoordig.
Ja… of ik van Vikingen gehoord heb… dat soort mensen zijn er nog steeds… alleen noemen ze zich tegenwoordig “overheid”…
Hoe dan ook… inderdaad… blijf met je fikken van andermans spullen af… Ik duim mee dat het horloge ooit weer ergens opduikt, en weer om de rechtmatige pols terecht komt… voor de gene die 't heeft weggenomen weet ik wel een ander polssierraad… Handboeien ofzo…
Ja… of ik van Vikingen gehoord heb… dat soort
mensen zijn er nog steeds… alleen noemen ze zich
tegenwoordig “overheid”…
Hoe dan ook… inderdaad… blijf met je fikken van
andermans spullen af… Ik duim mee dat het horloge
ooit weer ergens opduikt, en weer om de
rechtmatige pols terecht komt… voor de gene die
’t heeft weggenomen weet ik wel een ander
polssierraad… Handboeien ofzo…
Da’s een goeie> en dan met een gangreserve van een jaar of 10