Erg mooi. Gaaf dat ze teruggrijpen op het ontwerp van de '50/'60/'70s Constellation Pie Pans.
Ik krijg er geen geld voor om een pakkende naam te verzinnen.
Maar OK, there you go: De Omega Spot-on-O-meter.
Daddel.
Maar 6500 euro, dat gaat toch nergens meer over. Daar koop je een doos vol mooie vintage Connie’s voor. Ik snap best dat ze net zo goed willen verdienen als Rolex maar dan moeten ze echt wat meer uit de kast trekken dan het prijskaartje verhogen.
Ik vind ze er een beetje cheap uitzien.
Absoluut geen 6k+ look
In het goud wat mooier… Maar uiteraard een stuk duurder.
http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/150318_DSC_5341.jpg
En als je dan ziet hoe mooi Rolex zo’n fluted bezel maakt… Dan is dit maar een simpel aftreksel… Niet mooi. Not likey
Zo blief ik hem nog wel:
https://omegaforums.net/attachments/omega-globemaster-twotone-watch-jpg.159844/
Maar in gewoon staal met stalen bezel… nah…
Ok ok…
Kan 
Hoe meer plaatjes ik post hoe meer ie me gaat doen… Ik stop nu… 
Hij heeft wel wat. Oogt vrij klassiek, echter met een modern jasje.
Ik ben niet stapelgek van, maar het is de allereerste dat ik echt origineel vind.
Connie C-shape by Gerald Genta 
Is toch niet zo maar een aftreksel van DJ
Zo vind ik het best wel mooi.
Ik vind het een prachtig horloge! Ik heb zelf echter een Constellation met Pie-Pan dial uit de jaren 50-60 en kan deze prijs voor mijzelf moeilijk rechtvaardigen ten opzichte van de mooie vintage varianten die beschikbaar zijn rond de €1.000,-.
Off-topic
Hoe logisch het ook is; het standaard vergelijken van ieder nieuw horloge met een Rolex begint me tegen te staan. Laat ik proberen een (voor mij positieve) verandering te realiseren en u allen te verzoeken ook eens wat andere merken te gebruiken in de vergelijking. Mocht ik de enige zijn die zich er aan stoort, dan kunt u me uiteraard gewoon negeren. 
Prachtig!!! Maar, ik wacht ff tot ze 2e hands op 1.5k uitkomen…
Zag hem laatst in de 0024 horloges staan. Zelf vind ik het wel een mooi model, zowel goud als staal.
Zelfs de achterzijde is een plaatje: http://d3nrumpzranqi9.cloudfront.net/wp-content/uploads/2015/03/Omega-globemaster-caseback.jpg
Ik kan Omega altijd zeer waarderen maar die fluted bezel is echt niet mijn ding. Deze kan ik gelukkig overslaan 
Ik was degene die de vergelijking met Rolex maakte. Is dat standaard? Ik weet gewoon niet zo veel van de geschiedenis van de verschillende merken en modellen en die fluted bezel deed me gewoon meteen aan een Rolex denken. Ik wist niet dat Omega die zelf ook al lang had gebruikt. Dus ik heb nu weer wat geleerd.
Overigens, de ster op het klokje deed me aan Zenith denken, maar nu lijkt het me dat dit een logo is van de constellation-lijn van Omega. Ook weer iets geleerd.
Dus wat voor jou als een standaard vergelijking over komt, is voor mij een oprechte opmerking en niet zuur bedoeld.
Mijn opmerking was zeker niet gericht aan één persoon en behoeft mogelijk wat extra uitleg.
Die opmerking komt uit het lezen van zeer veel vergelijkbare reacties over de afgelopen maanden bij nieuwe horloges in een iets hoger segment. Natuurlijk kun je een deel van het design benoemen en melden dat het op een Rolex lijkt,doe dat vooral ook wanneer het echt zo is, maar vergelijk vooral ook eens met andere merken; er is zo veel moois op de wereld! Ik ben dan ook blij dat jij de handschoen al hebt opgepakt en Zenith (ook een prachtig merk) bij deze vergelijkingen betrekt. Het al dan niet feitelijk juist zijn van waar het element vandaan komt maakt mij persoonlijk veel minder uit. Op naar meer variatie van merken en meer afwisseling in de discussies over het ontwerp van een nieuw horloge!
Interessante discussies zijn juist een leuk onderdeel van dit forum.
Herinner haar gewoon ff aan de prijs die je voor die keuken van haar betaald hebt. 
Haha, dan denk ik dat er binnenkort een filmpje op youtube verschijnt “vrouw bewerkt horlogecollectie met voorhamer”