Omega Globemaster Wit 2022

Te koop:

Merk en model: Omega Globemaster, met witte wijzerplaat, op origineel leer met vouwsluiting
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 09-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2023
Factuur en/of certificaat: Ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles compleet, zie foto’s
Verzendkosten of afgehaald: Beide, Friesland, Hoorn, of verzenden voor risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Keurige staat, kleine krasjes op de sluiting
Soort uurwerk en kaliber: Co-Axial Master Chronometer Calibre 8900
Vraagprijs: € 4.750,- (List € 8.300,-)
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild V

Omdat wij als gezin gaan trachten onze eigen “ik vertrek” droom te gaan verwezenlijken gaan er een aantal horloges vertrekken. Aan de Middellandse zee komt het niet op een minuutje zullen we maar zeggen :slight_smile:

In keurige staat verkerende, Nederlands geleverde, Omega Globemaster, vorig jaar hier op HF overgenomen. Horloge is in roulatie van een stuk of 10 stuks gedragen en vormde een mooi trio met de Aqua Terra en de Planet Ocean.

Deze heeft de mooie zilver-witte wijzerplaat.
(Geen inruil i.v.m. onze vertrek-plannen)

Vragen of opmerkingen? Laat maar horen!

Mvg George

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).






34 likes

Weekend UP en € 100,- naar beneden!

1 like

H-UP!