Ik vind het mooi, maarrrrr, net als bij de blauw/zwart Rolex gmt kun je hem niet makkelijk overal bij dragen, tis een erg “in your face” model, maar ja, aangezien wij over het algemeen meerder klokjes hebben voor verschillende gelegenheden…mijn prio ligt elders maar dit is zeker een beauty.
Ik houd er wel van, mooie combi, lekker fris. Aan de andere kant snap ik wel dat je keuze op een wat universelere variant zou vallen als je 'm voor dagelijks gebruik zou kopen.
Een erg mooi horloge, de combinatie blauw/oranje is erg mooi.
Ik heb heeeel lang getwijfeld om deze te nemen, ik vind de datum aanduiding in het zwart te veel af steken t.o.v. de blauwe wijzerplaat.
Tevens vind ik de GMT-wijzer storend (dit geldt overigens voor alle GMT’s) bij het aflezen van de tijd, maar dat is erg persoonlijk volgens mij.
Uiteindelijk heb ik hem om deze redenen niet genomen.
Qua maat is deze volgens mij wel de meest ideale (tussen de kleine en grote PO’s)
Mijn twijfels zijn duidelijk bij meer mensen aanwezig.
Of het Good Planet verhaal daadwerkelijk iets bijdraagt aan koraalriffen laat ik in het midden. Daar koop ik een horloge ook niet voor en kies ook liever vrijwillig voor een goed doel.
Wel val ik volgens mij eerder voor limited editions.