Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum aangezien ik een horloge in mijn bezit heb waarvan ik mij allemaal dingen afvraag. Is hij echt of is hij nep ?
is het goud? en wat zou het eventueel waard zijn als hij echt is (of nep)
ik heb een aantal foto’s proberen te maken in de hoop dat iemand mij verder kan helpen en mij eventueel meer over dit horloge kan vertellen. wanner hij bijvoorbeeld gemaakt is dus hoe oud hij nu is enz enz…
Ik hoop dat iemand deze foto’s ziet en mij verder kan helpen.
Nu ben ik geen deskundige in het herkennen van namaakhorloges, maar het mag toch duidelijk zijn dat Omega – nota bene gevestigd in een tweetalige stad binnen een viertalig land – nooit en te nimmer een wijzerplaat zou laten bedrukken met een zo overduidelijke taalfout: ‘ressort incassable’ aan elkaar geschreven! Afgezien van de onbenulligheid van een dergelijke reclametekst; dan is er toch werkelijk geen twijfel mogelijk, dacht ik zo.
Een mooie vintage neppert. Ondertussen bijna
verzamelwaardig
Dat vind ik dus ook: Deze nepperts zijn authentieke vervalsingen.
Erg leuk om in de verzameling te hebben.
@Sequoia: Ik heb deze precies hetzelfde. Gekocht voor 10 uur op de Rikketik beurs.
Hij loopt fantastisch en is heerlijk fout. Al komt hij niet in de buurt van een echte seamaster uit de 50’s, je kunt er veel plezier van hebben.
Tja, ik denk dat hij of zij teleurgesteld is in de
antwoorden…
Kan ik mij voorstellen, maar dat heeft niets met fatsoen te maken.
Even bedanken voor de genomen moeite om zijn/haar vraag te beantwoorden is toch een kleine moeite…
Haha ja dat denk ik ook. Al waren we toch redelijk mild toch(?).
Maar hij of zij hoopte natuurlijk op een lot uit de loterij.
Wat ik nog steeds jammer vind is dat mensen op internet zelden de moeite nemen om even te bedanken of iets anders laten horen. Want het is toch anoniem. So who cares…
Tja, ik denk dat hij of zij teleurgesteld is in
de
antwoorden…
Kan ik mij voorstellen, maar dat heeft niets met
fatsoen te maken.
Even bedanken voor de genomen moeite om zijn/haar
vraag te beantwoorden is toch een kleine moeite…
Altijd jammer dat dit soort (veelal nieuwe)
posters nadat ze antwoord hebben gekregen op hun
vraag, niet meer reageren…
Deze vragen worden dan meestal ook niet gesteld door mensen met een ontluikende belangstelling voor horloges of uurwerken
Kern van het verhaal is toch meestal wel 'ik heb iets gekregen/geerfd/gevonden; wat is het waard?'
Kan het ze niet kwalijk nemen dat ze op een plek als deze een quick fix zoeken.
Zou het overigens Henrik ook niet kwalijk nemen als ‘waardebepalingstopics’ gewoon verboden worden.