Omega horloge, echt of nep?

Hai iedereen,

Ik kom alleen op deze site voor dit vraagje. Mijn moeder is overleden vorige week dus het huis moest leeggehaald worden. Toen vond ik een doosje met oude sieraden, niets waardevols dacht ik. Tot dat ik dit horloge tegen kwam en ging zoeken naar de prijs voor zo’n soort horloge. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit horloge echt is, maar ik heb geen enkel verstand van horloges en vele van jullie waarschijnlijk wel. Dus is dit horloge echt of nep? Zo ja, waar zie je dat aan? En zo niet hoeveel zou die dan waard zijn?

Alvast bedankt

Beste Ilse , gecondoleerd met het verlies van je moeder.

Helaas kan ik je niet verder helpen maar een behulpzaam forum lid zal hier snel iets meer over kunnen zeggen.
Nep of echt , het zal zeker een leuk aandenken zijn.

Misschien wil je toch wat verder rond lezen op het forum! een gezellige dame is altijd leuk in dit mannen wereldje :sweat_smile:

1 like

Het regent neppers vandaag.

1 like

Jep dit is een neppert. Wel een oude nepper :pensive:

Werden vroeger ook al genept… Inderdaad geen echte. “21 PRIX” op de wijzerplaat slaat nergens op, en op het achterdeksel staat wat aan de binnenkant ervan zou moeten staan - ongeveer dan… Hou 'm als aandenken. Als zodanig niks mis mee.

Alleen niet als een Omega willen gaan verkopen. Verzekeren dus al zeker niet nodig.

2 likes

Nep

Gecondoleerd ! Helaas is het geen echte zoals je veronderstelde, het zou kunnen zijn dat de stenen echt zijn maar vertegenwoordigen geen waarde, lekker houden als momentum.