Heeft er iemand een idee naar de waarde van deze horloge? Het kan al een redelijk oude horloge zijn aangezien hij van mijn grootvader was.
Mvg
Heeft er iemand een idee naar de waarde van deze horloge? Het kan al een redelijk oude horloge zijn aangezien hij van mijn grootvader was.
Mvg
Helaas zo fake als maar zijn kan. Waarde is dus 0,0.
Dat is een erg slechte nepper helaas.
Mintgroen. Erg verfrissend. Als snoepje.
Nou nou nou. Die mesh band is vast wel 2 euro waard.
Zo’n meshband vind ik zo voor €3.42, dus deze taxeer ik gezien de schade op €0.16.
Dat men denkt dat het nuttig is de combinatie horloge + band beeldvullend op de foto te zetten is nog daar aan toe, maar dat er dan vaak geen beeldvullende foto van het horloge geplaatst wordt is verbazingwekkend.
Ook een leuk voorbeeld, als enige foto:
Maar @Maartenh5 welkom op HF hoor. Als je je interesseert in horloges kun je hier veel leren.
Maarten je hebt echt pech.
Net nieuw hier en je wordt al geflamed.
En dan is je horloge zoals al door anderen gezegd, maar wat minder vriendelijk, geen Omega, ook al staat het er op.
Je kunt er van uit gaan, dat het een fake is als er op de achterkant van een Omega een heel verhaal staat over waterdicht, gold plated of nog erger, het aantal juwelen. Ook goudstempels op de (buitenkant van) de bodem zijn een indicatie van een vervalsing
Maar niet getreurd. Je grootvader was niet de enige, die erin getuind is. Dit soort vragen zie ik regelmatig op één of ander horlogeforum.
Die grootvaders van tegenwoordig hè…
Mijn grootvader had een klok, die heeft hij in de eerste wereldoorlog verkocht, dus weet ik nooit wat hij waard was😭. (Dit verhaal vertelde hij steeds weer, elke keer werd het weer mooier). Als je echt in horloges geinteresseert bent dan wens ik je welkom en veel leesplezier!
Het is ‘het’ horloge. En dit exemplaar is nep, sorry.
gewoon inlijsten als memory aan je opa
Graag niet verplaatsen naar off topic. Deze categorie is niet te zien voor nieuwe leden.
Daarnaast is alle off topic uit deze post verwijderd.
Ja, dit moois willen we ze niet onthouden
Geïnteresseerd (sorry😀)
top antwoord hier. Dank je wel Maurits om deze jongen ook een welkom gevoel te geven
Weer dat grootvader verhaal, mp staat vol met erfstukken en boedels. Behalve dat hij NEP is is het ook nog eens een vrij recente namaak dus ik vermoed dat opa hem nooit gezien heeft.
Excuus!
Ik maar denken dat namaak van de laatste tijd is, maar dat deden ze dus al in de tijd van grootvader? Vroeger was dus toch niet alles beter .