Als je wat over het horloge, geschiedenis en dergelijke wil weten ben je welkom, maar alleen de ‘wat is het waard’ om hem daarna op marktplaats te gooien ben ik geen fan van. Daar heb je taxateurs voor.
Maar hij lijkt me in uitstekende conditie, die Pie pan modellen zijn ook weer aardig in trek. Plus goud… prachtig horloge in ieder geval. Zal qua waarde ook niet laf zijn.
Precieze datum kom je alleen achter als je ons een foto van het uurwerk kunt laten zien en binnenkant deksel
En echte Connies gaan voor 1000-1500 de deur uit.
Als het een erfstuk is nooit verkopen, je krijgt er nooit , in geld, de emotionele waarde voor terug.
Van welk jaar is het horloge en kun je een foto van het uurwerk posten ???
Sorry, maar het uurwerk bedoel ik de achterzijde mee. Even het achterdeksel eraf schroeven , wel met het juiste gereedschap ,en dan een foto daarvan.
O ja ,don’t worry be happy met zo’n erfstuk.
Een absolute beauty is dit. Niet zelf die achterkant eraf gaan prutsen, laat dat alsjeblieft aan een deskundige over. Ik zou niet gek opkijken als deze in 14kt zo´n 3k waard is inclusief de band. In 18kt misschien wel het dubbele.
Ik wil natuurlijk helemaal geen spelbreker zijn…nou doe dat dan ook niet…
Maar…
Weet je zeker dat het 14k is?
Ik heb zo een beetje heel het net afgespeurd en kom dit specifieke model alleen in 18k ‘‘goldcap’’ of solid 18k
In het eerste geval lopen de prijzen op tot 2000 tot 3000 voor een ‘‘goldcap’’ maar bij solid 18K is het een ander verhaal.