Omega horloge

Excuses, mijn vorige post was verwijderd want ik had de regels niet goed gelezen. Bij dezen een aangepaste versie.

Van een erfenis overgehouden Omega gouden horloge. Kan iemand mij vertellen wat de verkoop waarde van het horloge zou zijn?

Alvast bedankt!

1 like

Als je wat over het horloge, geschiedenis en dergelijke wil weten ben je welkom, maar alleen de ‘wat is het waard’ om hem daarna op marktplaats te gooien ben ik geen fan van. Daar heb je taxateurs voor.

Maar hij lijkt me in uitstekende conditie, die Pie pan modellen zijn ook weer aardig in trek. Plus goud… prachtig horloge in ieder geval. Zal qua waarde ook niet laf zijn.

Bedankt voor je reactie, uiteraard ben ik geïnteresseerd in de achtergrond bijvoorbeeld uit welk jaar het horloge is.

Ik hoop dat je me hier niet verkeerd in begrijpt.

Precieze datum kom je alleen achter als je ons een foto van het uurwerk kunt laten zien en binnenkant deksel :wink:
En echte Connies gaan voor 1000-1500 de deur uit.

Deze gaat wel voor een stuk meer weg als 1000-1500 hoor.

1 like

Zeker als de band ook nog 14 of 18 karaats goud is.

In deze staat, met gouden band? Wel meer.

1 like

Zonder band gaat ie in deze staat al zeker weg voor 1000-1500 euro.
En het is ook nog eens een originele band. Prachtig horloge.

Als het goed is is alles 14 karaats goud. Bedankt voor alle reacties!

Geen haar op mijn hoofd zou aan verkoop denken in deze. Wat een topstuk…

Als het een erfstuk is nooit verkopen, je krijgt er nooit , in geld, de emotionele waarde voor terug.
Van welk jaar is het horloge en kun je een foto van het uurwerk posten ???

Ik weet niet uit welk jaar hij is, dit ik een close-up van het uurwerk:

1 like

Sorry, maar het uurwerk bedoel ik de achterzijde mee. Even het achterdeksel eraf schroeven , wel met het juiste gereedschap ,en dan een foto daarvan.
O ja ,don’t worry be happy met zo’n erfstuk.

Heerlijk om bij deze ‘categorie’ topics eens fatsoenlijke foto’s te zien. Hulde!

Rien, sorry voor mijn leek-achtige reactie. Ik heb helaas niet de juiste tools ben ik bang.

Bedankt Jeroen voor het compliment.

1 like

Een absolute beauty is dit. Niet zelf die achterkant eraf gaan prutsen, laat dat alsjeblieft aan een deskundige over. Ik zou niet gek opkijken als deze in 14kt zo´n 3k waard is inclusief de band. In 18kt misschien wel het dubbele.

Inderdaad een beauty en in 14kt ook zeker die 3k waard wellicht meer.

Dat klokje lijkt wel nieuw, gewoon even uit interesse, wat is het verhaal achter dit horloge?

Ik wil natuurlijk helemaal geen spelbreker zijn…nou doe dat dan ook niet…

Maar…

Weet je zeker dat het 14k is?
Ik heb zo een beetje heel het net afgespeurd en kom dit specifieke model alleen in 18k ‘‘goldcap’’ of solid 18k
In het eerste geval lopen de prijzen op tot 2000 tot 3000 voor een ‘‘goldcap’’ maar bij solid 18K is het een ander verhaal.

check dit

En daar komt dan nog de gouden band bij.