Omega kal. 321 treffen

Beste Mensen en vooral Omega eigenaren/liefhebbers.

We spelen met de gedachte om een keer een Omaga kaliber 321 Treffen te organiseren. Niet te veel gedoe, maar alleen toegankelijk voor eigenaren van Omega (voornamelijk Speedmaster neem ik aan) :lol: met het legendarische kaliber 321.
En dan klokjes kijken, onderdelen cq horloges ruilen, praten, informatie uitwisselen etc.

Laat even weten of je mogelijk interesse hebt in een dergelijke bijeenkomst. We denken aan een zaterdag overdag, ergens in het eerste kwartaal van 2008. Omgeving Eindhoven.

groet hans CP (mede namens Roel/Krabong die hier nog niets van af weet :slight_smile: :slight_smile:

Leuk idee…

Als ik kan ben ik erbij…

Zo, dat plaatje heb ik al opgeslagen… Zitten daar rechten op? :slight_smile:

We zijn bezig geweest met Omega (Swatch) Nederland, maar die zien meer in een bijeenkomst in combinatie met een AD, Wij denken dat we beter zonder al te veel gedoe iets kunnen organiseren. Dus leg je SMP’s maar vast klaar!!

hans cp

Zou graag willen komen maar aangezien ik maar een " gewone " speedmaster draag, zal ik waarschijnlijk niet op de gunst van het dagelijks bestuur van deze exclusieve club kunnen rekenen …(:smiley:

De Speedmaster Member Card is gemaakt door Jean-Michel

Eigenaar en mede-ontwerper van een van de zoniet beste site over Speedmasters

http://www.speedmaster-mission.net/

Lucien Schreef:

Zou graag willen komen maar aangezien ik maar een
" gewone " speedmaster draag, zal ik
waarschijnlijk niet op de gunst van het dagelijks
bestuur van deze exclusieve club kunnen rekenen
…(:smiley:

Inderdaad, maar Limburg is best een tikje corrupt, dus je kunt er wel een lenen denk ik :slight_smile: :slight_smile:

of huren van een Hollender :slight_smile:

GJ Schreef:

De Speedmaster Member Card is gemaakt door
Jean-Michel

Eigenaar en mede-ontwerper van een van de zoniet
beste site over Speedmasters

http://www.speedmaster-mission.net/

Inderdaad, mooie site, maar zo traag als dikke… :slight_smile: :slight_smile:

piep…:D:D:D

Goed plan Hans!

Ik doe graag mee :slight_smile:

petersub Schreef:

Goed plan Hans!

Ik doe graag mee :slight_smile:

Stuur (en dat geldt ook voor anderen, dan even een PB, dat bewaart makkelijker).

groet hans cp

Mag ik ook komen met mijn moonphase of is het alleen voor de puristen :wink:
Grt Ger

Lastige vraag, althans moeilijk antwoord. Vooralsnog denk ik dat we het op cal 321 moeten houden anders wordt het weer een Omegabijeenkomst en dus niet meer ’ even’ te organiseren. Het is voor ons ook maar een grapje naast het werk.

sorry, hans