Omega Ladymatic, info gevraagd

In een oude doos een Omega Ladymatic gevonden, waarschijnlijk uit de jaren 60. 14K goud, zowel kast als band (gemerkt als 0585). Het uurwerk is Omega cal 661 (voor zover ik heb kunnen nagaan het kleinste automatische uurwerk ooit gemaakt), afgelopen week geserviced door Ferrie. Omega logo op wijzerplaat, kroon, band (sluiting), binnenkant achterdeksel en uurwerk. Diameter is 18mm (zonder kroon). Ik heb wat zoekwerk gedaan, ook omdat ik hem wil verkopen, maar kan er niet veel over vinden. Zijn er Omega kenners die me een indicatie kunnen geven of hier een markt voor is, wat de beste plek is voor verkoop en wat een reële vraagprijs is?
Groet Roelof

Ik heb het klokje zien liggen bij Fer (tu)

Hoewel ik het als verzamelaar prachtig vind, is het mijn inziens de goudprijs + 50,- als je er al iemand voor kan vinden. Ik ben geen expert, het is m’n mening / gevoel.

Gr. Roel

1 Dameshorloge (nauwelijks vraag naar)
2 Heeeel erg klein (niet zo geliefd)
3 Niet iets voor een vlotte jonge meid (zeg maar…)

Ik schat dat je hier inderdaad ook niet erg veel meer voor zal krijgen als de goudprijs of je moet net die ene liefhebber vinden. Dus zou ik het zeker op E-bay aanbieden om een groot publiek te bereiken. Je weet maar nooit.

Hey Roelof,

Leuk horloge hoor, ik heb zelf wel wat stalen dames omega’s verkocht en zijn best mensen die ze willen kopen alleen is de prijs niet hoog, deze zal max opbrengen 100 denk ik tenzij je iemand vindt die ze verzameld of zo maar dan moet je dus geduld hebben.

Verder wel grappig zo mini automaatje,alleen daarom al leuk om te hebben.

Ik heb overlaatst een gouden omega dames horloge verkocht op Ebay ( ietsje groter modelletje en 18 k goud, maar wel een handopwinder ) en die is 135,- euro gegaan…

Met lederen band wel ( was ik vergeten te vermelden )

Dus dan heb je een beetje een indicatie misschien… :slight_smile:

Ik schat ze ergens tussen de 150 en 200… maar ik weet het gewicht van het goud natuurlijk niet

Veel succes met de verkoop…

Ps wel een mooi binnenwerkje hoor… (tu)

http://www.inkoop-goud-amsterdam.nl/