Omega Megaquartz 32 kHz kaput

Deze ooit gekocht voor mijn vrouw. Vind hem erg leuk, maar is gestopt met lopen. Nieuwe batterij hielp niet.
Onderhoud / reparatie bij bijv. Ferry zal vast helpen, maar iemand mss een cheap fix in gedachten?

Ander gaat-ie terug ie de box waar ik hem vanavond tegen kwam.

Andere batterij?

Nieuwe hielp niet zoals gezegd. Andere nieuwe ook niet.
Inderdaad ook geprobeerd, bedankt voor de tip :slight_smile:

1 like

Ik vind het een mooi horloge en voor mij zou het een serieus onderzoekje, door een horlogemaker als bijvoorbeeld toch Ferry, wel waard zijn. Wat ligt er trouwens bij de 7-uur marker? Dat ziet er uit als kluswerk. Zonde.

Inderdaad. Dat is broddelwerk. Zag ik natuurlijk pas toen ik het al had ontvangen…

1 like

Tof ding

Ja, er is ook een cool en look-a-like herenmodel. Die zou ik eerder laten nakijken. Dit is een damesmaatje.
Misschien toch maar weer wegleggen. Of verpatsen.

Had er een jaartje terug bijna eentje gekocht. Met een zilverkleurige wijzerplaat in mintstaat. Mooi hoor. Hoe groot is deze?

Terug in de box lijkt logisch maar dan is z’n lot beschoren. De kast ziet er nog aardig uit, mocht je nog in het horloge willen investeren, misschien eens zoeken naar een beschadigde maar lopende donor met een nette dial?

Deze is kleiner.

:wink:

Niet gemeten, zal iets van 25 mm zijn gok ik.

Let ook op; geen secondewijzer. En je kunt de urenwijzer een uur per klik van de kroon doordraaien. Minuten ging vloeiend vooruit met indrukken van de kroon (meen ik).
Was wel tof. Toen die het nog deed.

Je zult helaas waarschijnlijk een donortje moeten gaan zoeken. Onderdelen hiervoor zijn erg lastig vindbaar.

1 like