Omega ....misschien al besproken maar wat een mooi horloge!

Er worden volgens mij meer limited editions dan gewone speedmasters geproduceerd door omega… Erg jammer dat ze een iconisch horloge op deze manier uitmelken.

1 like

Okay jij hebt duidelijk last van 'dingen niet in een perspectief kunnen plaatsen’:+1::wink:

44,25 mm dia. Dat is heel fors.
Ik draag nu een 36 mm horloge en dat is een uitstekende maat, 39 mm is de sweetspot. 42 mijn absolute maximum, anders loop ik met iets dat uitsteekt aan mijn pols.

Kleurtjes: heel veel oranje op allerlei plekken, andere kleur plaat, andere kleur metaal van de kast, wit van lume en naast het oranje in de ring. Ik vind het echt teveel, al heeft de Rolex Daytona Rainbow nog wat meer kleur, LOL.

Tsja, het is subjectief, maar ik vind het verschil tussen de blauwe maanstand-versie en de eerste wel echt heel erg groot…

1 like

Heb je dit model ooit om je pols gehad?

Wel meermaals gezien in de etalage, niet zelf gedragen.

Trouwens, ik nam oorspronkelijk een 105.003 met 321 omdat de standaard pro me al te groot was…

Dan heb je dus geen idee hoe deze 44.25mm draagt. Dat is namelijk niet half zo groot als je denkt.

Tuurlijk is het een fors horloge maar hij past net zo goed om mijn 16cm pols als een keramische sub van 40mm.

De versie uit de openingspost is ook nog eens een stuk dunner dan de moonphase wat hem nog draagbaarder maakt.

Ik vind de blauwe moonphase één van de mooiste en compleetste horloges die momenteel te koop zijn. Toevallig heb ik dit model laatst om gehad bij de dealer. Om mijn 18 cm pols paste hij uitstekend.

Alleen zo jammer dat de blauwe versie niet met stalen armband geleverd wordt.

Die band kost iets van 650 euro dacht ik. Kan op dat bedrag het probleem ook niet zijn.

1 like

Zou voor mij nou net wel de doorslag kunnen geven om hem net niet te kopen :slight_smile: