It’s a beauty
Heel erg mooi die wijzerplaat, ik vind hem mooier dan de moonphase.
Met alle respect, wat een kermis horloge. Uitmelken van een icoon op een verkeerde manier.
Smaken verschillen en daarbij heb je ook nog eens een belachelijke naam!
Smaken verschillen inderdaad, ik vind het origineel ook mooier. Dit is net een beetje te veel van het goede. Die extra oranje zwarte streepjes “chequered flag” rond de indexen maakt het een te druk horloge. Die oranje wijzers zijn dan wel weer aardig.
Oneens - is net niet over de top.
Ik vraag me wel af of dit ontwerp misschien gedateerd is/wordt…
Deze is niet standaard op staal te leveren toch?
Ik mis een datumloep
Heb een voorkeur voor de blauwe moonphase, maar deze heeft op zich ook wel wat
Ik ook, al zal het wel bij plaatjes kijken blijven; ze zijn een tikkeltje boven budget.
-
deze serie is veel te groot. 39-40 mm is ideaal. Dit is aanmerkelijk groter. Totaal niet draagbaar voor moi.
-
de versie op de 1e foto ziet eruit als een kermisklok. Veel te veel kleurtjes. Onrustig. De blauwe maanstand is echt honderd keer mooier en rustiger.
Nee maar kun je gewoon los bijbestellen. Als je hem echt wel absoluut voor de blauwe gaan. Die wordt een stuk minder geproduceerd dan de zwarte én is veel mooier.
Als je wil vergelijken met de topicstarte zijn horloge, vind ik de GSOT beter (en mooier)
Wat een beauty vind ik dit!!

Die vind ik dan weer een beetje contrast missen; maar smaken verschillen nu eenmaal.
Er is nu eenmaal weinig contrast op de maan hé. Behalve de Amerikaanse vlag misschien
Moet wel zeggen dat ik hem nog niet gepast heb, dus het zou wel kunnen dat die IRL tegenvalt. De zwarte moonphase blijft sowieso een grail!
Ziet eruit als de HFLE speedy 2020