Wie kan mij wat advies geven voor een stalen band voor dit mooie horloge.
Heeft iemand toevallig al een aftermarket stalen band hier op gezet.
Qua lug breedte moet ik volgens mij 21mm hebben maar uncle strap heeft dit niet voor Omega.
En dan qua kleur. Wat zou mooier zijn mat, gepolijst of beide?
De OEM is geen optie?
Weet niet of die van de nieuwe past, die is wel mooier;
En anders een Milanese?
Ja OEM is zeker ook een optie hoor. Milanese niet voor mij.
Veel mensen hier zijn laaiend enthousiast over uncle, als deze net zo goed of zelfs beter is kan het de moeite waard zijn.
Ik dacht al Yong weet dit wel.
Mss zijn het dezelfde bracelets hoor, maar die van de Speedmaster Racing en Super Racing zijn ook 21mm.
Niet OEM vind ik alleen Ali bracelets.
Ik zou OEM gaan zoals die op dit model horen, de kans is toch erg groot dat de endlinks van de nieuwe moonphases en super racing net anders vormgegeven zijn.
Ja in principe is de moon-base ook een racing speedmaster, zou moeten passen inderdaad. Maar niet OEM en wel kwaliteit is niet te vinden.
Heb jij ref nr waar ik op kan zoeken toevallig.
De uncle flatlink op mijn Trilogies is wat je ervoor betaalt, de echte flatlink op mijn Apollo 11 is echt goede kwaliteit.
Misschien is dat deze 020stz005142, @Horloge24 zou kunnen bevestigen of dat deze op de 304.30.44.52.01.001 zit.
Heeft een andere band: BRAC 329 ST 44.25 POLISH-SATIN, REF 020STZ005169.
De band 020STZ05142 zit bijvoorbeeld op deze Omega:

REF 31130443201001
020STZ005169 Moet dus passen, rest niet? En verder ook geen aftermarket te koop die mooi aansluit?
Super racing band is hier uitgebreid besproken;
Stuur me maar een PB met het serienummer van uw Omega, kan dan uitzoeken welke banden ervoor te bestellen zijn bij Omega.