Bestaat dit horloge eigenlijk wel? Namelijk de omega moonwatch professional IN DE KERAMISCHE UITVOERING maar dan in de maat van 42 mm en het liefst nog kleiner? Wie kan hierop een antwoord geven? Ik meen deze 42mm op chrono gezien te hebben maar bij omegawatch niet tegengekomen.
Wat bedoel je met keramische uitvoering?
Keramische kast? Die bestaat niet namelijk.
De Speedmaster is er niet in een keramische uitvoering. Als hij niet op de site van Omega staat weet je eigenlijk zelf al genoeg
en de DSOTM dan?
edit: zoals o.a. van het plaatje hier boven dus.
Toch niet zo lastig om uit te zoeken dat deze 44,3 mm groot is ?
Dat is juist zn vraag of er ook een dergelijk model is maar dan in 42mm
Antwoord is nee
We zeggen toch hetzelfde, er bestaat geen keramische kast in 42mm.
Wel met keramische inlay in 42mm.
Sjezus, hij is al niet zo mooi maar deze band maakt het nog erger.
Maar om een topic te starten met een vraag, waarvan het antwoord gewoon binnen 1 minuut is op te zoeken (via de Omega site) is zonde van de tijd lijkt me.
Erg off topic, maar goed.
Daarom is hij verkocht
Maar nee, niet met je eens. Ik vond hem wel mooi, en met stalen band veel praktischer, en zelfs mooier.
Staal zeker wel mooi maar dan zou ik voor een ouder type gaan. Smaken verschillen!
Vorige week een gewone FOIS op stalen band misgelopen. Had een deal met de Duitser maar kreeg bericht terug dat hij 'm aan iemand anders had verkocht.
En wat dachten jullie van de seamaster planet ocean ceramic met een diameter van 39.5? Er bestaat dus gelukkig wel een keramische kast en bezel met een diameter van 39.5 van het merk Omega. Wat een beauty. Nog even doorsparen maar lijkt me wel wat.
Volgens mij vroeg TS naar een Moonwatch en niet een Planet Ocean?
Op de bezel gemeten (boven naar beneden) is de ceramische Speedmaster 41,5mm.
Ik heb ‘m zelf en een digitale meetlat…
44,3 is op de kast gemeten en is inclusief de crownguard rechts…
Maat valt best mee.
Maar als diezelfde TS met die Planet Ocean komt?
Altijd maar op die details zitten.