Hallo Allemaal. Ik heb pas geleden goede zaken gedaan en een mooie Omega aqua Terra Seamaster quartz gekocht bij @SuperC
Ik zag dat dit horloge ooit verkocht is via dit mooie forum en daar ben ik dan weer blij mee
Nu zat er wel een mooie originele lederen band met clasp aan maar ik zou er ook graag een mooie Nato bij willen hebben. En natuurlijk zag ik prachtige Omega Nato’s op het net. Nu weet ik dat Omega niet een heel goedkoop merk is, ook niet met onderdelen en banden maar heeft iemand toevallig ervaring met zo’n band? En zouden jullie ook zo’n band aan je Omega willen hebben of zou een ieder tevreden zijn met een huis-tuin-en keuken nato? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie meningen.
Plaatje is geleend (ik weet niet of dat mag en anders verwijder ik hem wel weer) Ik schiet zelf niet zulke mooie foto’s
En @SuperC nog geweldig bedankt voor de service. Hij is niet alleen SuperC maar ook supersnel
Leuk, thanks! De nato banden van Omega vind ik heel duur voor wat je krijgt. Een veel goedkoper, met dezelfde kwaliteit, optie is de nato van phenomenato. Zal hem ook wel cool staan.
Heb verder goede dingen gehoord over Phenomenato. Heel klein beetje duurder ($40), maar schijnbaar heel erg prima. Ontstaan op WatchUSeek. https://phenomenato.com
Gewoon lekker van de Miros Time. Ik heb nog nooit een merk-nato of originele band gezien die het beter volhoudt. Ook niet minder, da’s het punt niet, maar voor 15 Euro kun je geen betere krijgen in mijn optiek.
Uitzondering: De canvas band van de Nomos. Man, man, man, wat een spul. Briljant.
Dat zijn drie Erika’s Originals, en die hebben echt een reputatie hoog te houden.
NATO is een functionele canvasband. Als je geen functionele canvasband wilt, prima, koop dan geen NATO. Maar ik begrijp echt niet waarom we hoity-toity moeten doen als we wel een NATO kopen.
Die zware van Miros Time bijvoorbeeld: De gaten vervormen niet, ook al blijf je met de pols en je volle gewicht achter een hek haken. Ze verkleuren niet snel in douches, zwembaden, zeewater of tijdens het klussen aan de ketting van de motor. De hardware zit stabiel en vervormt niet, ook niet onder stress.
Nee absoluut niet het geld waard. Maar het is toch wel leuk een originele Omega band op het horloge te hebben. Dat weten ze bij Omega ook en daarom kunnen ze van die belachelijke prijzen vragen
Daar heb je uiteraard een punt. Ik wist niet dat de nato’s van cheapestnatostraps kwalitatief zo verschillen met de andere genoemden in dit topic. Zal de volgende keer eens één van de andere genoemde fabrikanten proberen.