Omega Nato op Tudor Pelagos 39

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een Nato voor mijn Pelagos 39mm. Nu ben ik heel erg fan van de 007 Bond Nato van Omega. Ook heeft deze Titanium hardware.

Deze Nato is 20mm terwijl mij P39 21mm is. Is dit te doen? Of ziet dit niet uit?
Het combineren van Omega en Tudor lijkt mij verder geen probleem?

1 like

Ik denk dat hij kapot gaat.

J, die millimeter ga je wel zien. Mij zou het storen

James deed het zelf ook…

7 likes

Ja, dit is geen probleem en te doen. En ja, het ziet er niet uit. Pak gewoon deze 21mm (geen titanium) en houd ook nog eens veel geld op zak :wink:

1 like

Wellicht dit een optie voor je? Verder geen ervaring met de Artem nato’s, maar stijl komt overeen en maat komt wat meer overeen (21-22 mm geven ze aan) NTTD Nylon Watch Strap – Artem Straps

Hieronder een paar foto’s van horloges met 20 mm lugbreedte op nato of Erika van 19 mm.
Als je het niet weet, zouden er velen twijfelen.

Het kan voor mij wel. Maar ik zou eerder een passend alternatief zoeken.

3 likes

Ja hoor dat kan. 1mm ruimte over houden ziet er alleen niet uit. Mijn OCD kan daar niet tegen :sweat_smile:

Ik adviseer je om eens een “goedkoper” alternatief te nemen en uit te proberen.

Dit is voor mij hetzelfde als BMW velgen onder een Audi.
Ik zou dan eerder voor een merkloos alternatief gaan.

1 like

Heb mijn Pelagos 39 op een Erika’s (21mm breedte). Perfect bandje voor dit horloge.

3 likes

Foto’s mogen gedeeld worden :slight_smile:

Ok, omdat jij het bent. Heb wel een smal polsje :wink:

1 like

image

3 likes

Even los van of het er wel of niet uitziet, wil je geen niet-passende (te kleine) nato. Omdat de springbars het dan gaan begeven.
Hoe dat technisch zit ben ik even kwijt maar dat weten anderen hier vast wel op te hoesten.

Gebaseerd op die foto zou ik zeggen dat James een lange, lange weg te gaan had in termen van stijl.

@Arnotski natuurlijk moet je geen te smalle NATO op zo’n horloge gooien, en al helemaal niet voor de kolderieke prijzen die Omega voor een bandje durft te vragen. :rofl::rofl::rofl:

Waarom geen elastische nato van delugs, geen overlap van strap, mooi strak en ook in die kleuren te verkrijgen