Omega Nekton vraag

Beste Forumleden,

Ik heb een vraag over de cirkel die ik zie op de bezel ( bij de 25) Betreft een Omega Nekton, net uit de verpakking, 2020 model, 2 x gedragen.

Groetjes Jaap en thanks voor de reacties.

Wat is je vraag Jaap? :stuck_out_tongue:

Btw hier lijkt ook iets vreemds:

Als dit er echt in zit is dit toch een duidelijke productiefout? Of wellicht gewoon schade door verkeerd openen?

Hey Ruud, wat dat kan zijn?

Het viel me nl op toen ik het horloge ging dragen. Zie het ook nergens anders bij andere Nektons.

Ik zat dus ook te denken aan een productiefout.

Er zit geen plasticje meer op?

Het is iig iets wat me erin gedrukt/geslagen lijkt… het hoort iig niet.

Vraag is een beetje -denk ik- hoe coulant een omega is.
Wanneer is het horloge verkocht?

1 like

Het andere had ik niet gezien. Ik heb de aanbieder/verkopende partij een bericht gestuurd. Ben benieuwd naar hun antwoord.

Horloge heb ik twee weken geleden gekocht.

Als het je horloge nu nog niet is zou ik m’n handen er niet aan willen branden.

Ai.

Dat hoort er duidelijk niet te zitten, ik zou terug gaan naar de leverancier.

Zo zou het moeten (plaatje van het net)

Alle papieren zijn in orde. Ben benieuwd naar het antwoord van de aanbieder. Thanks voor de snelle reacties.

Haal het plastic beschermkapje eens van de bezel af, wedden dat het dan weg is :wink:

6 likes

Ik had dus de aanbieder al geapt en die zei dat er geen plasticje om heen zat!

Op die wie ik had zaten geen “cirkels”

Dus ik zou toch maar even terug gaan

1 like

Als ik dit plaatje bekijk, zie ik in de cirkel toch dat er echt iets over de hele bezel geklemd zit. :sunglasses:

Heeft de vorige eigenaar er zeker nooit vanaf gehaald en zorgt er nu voor dat jij een in top staat verkerend horloge hebt.

1 like

Dat is volgens mij gewoon de buitenring die je ziet.

1 like

@Jack-Flash

Nou mij laatste poging dan.

Vergelijk de bezel eens met de hier oven afgebeelde exemplaren van horloge liefhebbers en volg dan de minutenstreepjes op de bezel eens helemaal rond.
Ik zie heel duidelijk een kunststof ring op die lijn. En zeker onderaan binnen de rode cirkel :nerd_face:

2 likes

:point_up_2: dit en cirkel zal waarschijnlijk een luchtbelletje zijn…

2 likes

@Jack-Flash voel even of de bezel insert als metaal aanvoelt of plastic, moet makkelijk zijn aangezien de insert gezandstraald is en de cijfers en streepjes reliëf zijn.

2 likes

Bezel zit nog in plastic

3 likes