Omega nieuwe releases 2022 algemeen topic

de AT is toch 38mm, en de '57 is net 40,7mm (wel met L2L van 49,2)

Dacht dat die 41mm was, maar dan is er dus een kleinere versie.

Edit, nooit geweten. 38mm inderdaad. Interessante optie zeg, goed om te weten.

1 like

De gewone donkerblauwe teak dial blijft geweldig. Kost grijs een 5k.

Ik probeer geen punt te maken.

Ik vroeg mij, voor jouw opmerking al, gewoon af wie er eigenlijk zwemt met een Speedmaster.

Overigens is het geen feit dat daytona eigenaren safe queens zijn. Dat is een aanname. Blaadje of niet.

Ik ken genoeg eigenaren met een modernere (saffier) daytona die daar gewoon mee zwemmen.
Ik ken geen Speedmaster eigenaren die daar mee zwemmen. Vandaar mijn vraag.

De vraag of ik zwem met een vintage horloge is hier totaal irrelevant. Maar ik wil je wel antwoord geven. Ik zwem hier niet mee. Wel met mijn saffieren dweller en sub. Die gaan gewoon het water in.

Ik heb het dus over een moderne speedy.
Wie kennen we hier die daar mee zwemt?

Waarom zou je willen zwemmen met een 50 WR chrono? Dat dient daar helemaal niet voor?

@Paraflex
image

1 like

Ja. Dat is dus de vraag.

Het ging over pumppushers vs screw down.
Een onnozele uitvinding volgens sommige. De screw down.

Terwijl ik dat dus geen onnozele uitvinding vind.
Want je kan er goed mee zwemmen. :upside_down_face:

Een speedy is waterdicht met pump pushers. Maar wie zwemt er dan ook echt mee?

Kijk. Hier hebben we wat aan :+1:

1 like

Nogmaals ik zou het ook gewoon doen, laat me niet tegenhouden door 50m WR, het is alleen op de huidige band geen optie.

4 likes

Lijkt op een seiko monster :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik! Één keer vorig jaar! :grin:
Waterdichtheid is geen probleem, maar ik was mij er wel snel van bewust dat als de band het zou begeven, ik hem waarschijnlijk niet meer terug zou vinden in het enigszins troebele water.
Daarbij ook wel bezorgd om het zand wat tussen de pushers zou kunnen komen op het strand.
Dus het kan, maar ik geef de voorkeur aan een beater voor dergelijke dingen! :grimacing:

En wat kost die donkerblauwe dan?

:thinking: :wink:

1 like

:joy:

grappig zijn ze wel. :rofl:

Te leuk om niet te delen.

.
.
.

.

Bron: watchtaster

1 like

Toch blijft Omega een heerlijk merk :wink::+1:t2:

5 likes

Lekkerrr hoor!

10 likes

Mooi, maar verkeerde topic, we praten hier over 2022 modellen niet 2021. :wink:

1 like

Vind de dial van de at echt tegen vallen kleuren zijn gaaf en die sunbrush ook maar ze gaan weer terug naar de gen 1 kwa looks vond juist dat een at zo mooie gestreepte olaat moet hebben

En natuurlijk dat de deap sea maar 3000 meter kan en de ultra deep 6000 is dat toch veel gaafer
Niet dat ik zo diep ga hoog uit 30 cm hahaha nee grapje
Met snorkelen is mijn at al ruim voldoende

1 like

Oke dan me laaste gezeur die groene kleur is niet door rolex iedereen doet het samsung bmw audi kleding merken die kleur os al een tijd in