Omega nieuwe releases 2022 algemeen topic

Elk land, elk bedrijf, elk produkt heeft een leider nodig en hij, zij, het of dat, fungeert als meester van de klas.

Het feit dat alles direct langs de Rolex lat gelegd wordt, zegt eigenlijk alles. Hoe mooi de horloges misschien ook zijn, Omega is op moment nou niet bepaald de benchmark.
Een groene seamaster, is een Hulk. Een gouden Speedmaster wordt op een oysterflex gezet en gekleurde wijzerplaten worden meteen geassocieerd met de OP’s.

1 like

Leuk hoor al die nieuwe dingen.
Deze maand zullen de meeste merken wat laten zien toch?

Ben wel benieuwd
Tudor
Cartier
Rolex
Alles

2 likes

Ik vind deze ‘57 best gaaf. En absoluut geen “kopie” van welke overdreven opgeklopte Rolex dan ook.

34 likes

Oneens.

23 likes

13 likes

Pijnlijk! :grimacing:

1 like

Allemaal discontinued Rolex modellen boven :thinking:

1 like

Ik vind eigenlijk elk Omega model mooier dan die erboven… Zelfs het groen van de diver is mooier dan de hulk! Ik zal wel de enige zijn hier :laughing:

43 likes

Jammer zeg, mijn Speedmaster is uit 1971.
Heb ik weer.

3 likes

Mee eens. Dacht hetzelfde

4 likes

Heel mooi die '57!

Ik heb de zwarte altijd al mooi gevonden en nu hebben ze het grote minpunt (de dikte) goed aangepakt. Mooie release :ok_hand:

2 likes

Die blauwe heeft wel wat vind ik :ok_hand:

2 likes

:ok_hand:

1 like

Ik ben benieuwd naar het groen in real life…

misschien beter dan de witte voor jou

2 likes

Ik vind de O vs R gelijkenis niet zo spannend, ik draag liever een horloge wat meteen verkrijgbaar dan op een zogenaamde lijst staan waar misschien nooit mijn naam bovenaan komt.

7 likes

Ik ben blij dat iedereen ze eigen smaak heb laat me dat voorop stellen. Maar je word niet voor niks markt leider. Als je een Omega fan bent is het niet leuk om toe te geven. Maar Omega loopt toch een beetje achter de feiten aan hier. Ze doen hier Rolex na, logisch. Zie je bij auto merken ook. Niks mis mee verder, eigenlijk is het een compliment.

Gaaf idd. Die PO zou ik nog best eens willen…

1 like

Hier ziet de nieuwe groene er weer yummy uit moet ik bekennen. :ok_hand:

4 likes

Rolex had al een stalen kast chrono met stalen bezel :face_with_monocle::clown_face:

1 like