Zo zie je maar dat die omega’s in elk geval gedistingeerder zijn
Nee joh. Die deep sea is toch gewoon verkrijgbaar. JC en de normale.
Die Dark Side is supervet man. Als ie wat beschaafder geprijsd was stond ie bovenaan m’n moderne lijstje.
Valt gebruikt goed mee. Relatief gezien.
Eens. Alleen bij de “John Mayer” twijfel ik.
Gewoon vette modellen van Omega dus.
Oefff. Ik ook!
Ik bestempel mijzelf als Omega fanboy. Ben al jaren lang van van het merk.
Voor Rolex heb ik respect maar ik ben enorm klaar met al het gedoe eromheen en ben zeker geen fanboy.
Dat gezegd hebbende…
Deze plaatsjes zeggen meer dan 1000 woorden. Dit is toch Omega onwaardig kopieergedrag.
Er is stilletjes een release waar je niemand over hoort, namelijk de full gold panda. Wat een sexy bende is dit zeg! Groot voordeel, Rolex heeft een dergelijk model (nog) niet in de catalogus!
Hier zou mijn geld naar toe gaan…
Nu eerst het geld nog.
Dat is inderdaad wel de topper van de bende!
38k op gouden band of 26k op rubber is helaas te pijnlijk… Alhoewel alles eruit en gewoon deze als endgame watch klinkt nog niet eens zo gek
Er is ook een nieuwe Constellation 41er met felwitte keramiek wijzerplaat waar niemand over praat
Mooie yachtmaster dit
Ik ga wel es de kleurtjes gaan bekijken hoor.
Die saffron 38mm is mooi. Of dat groen.
Grote voordeel is toch dat ze beschikbaar zullen zijn.
Exactly my point!
Rolex heeft (nog) geen full gold Daytona met een ceramische bezel.
Daar is Omega ze voor.
Vanwege een ontwerp uit de 60’s uitgevoerd met een keramische kast?
Dat model heeft niets met de 60’s te maken hoor.
Dat weet ik Brikkie,
We hadden het over de huidige catalogus moppie
Oh sjattie zeg dat dan!
Al dat geblaas over een aqua terra in vijf kleuren terwijl ze minstens drie van de vijf kleuren al in hun gamma hadden, zij het dan met dat teak motief.
De ultra deep is nog zo’n verhaal: omega maakt een prototype met fixed lug bars, iedereen wil het hebben, ze brengen het uit en plots is het een kopie van een ander horloge dat eerder in productie is gegaan (maar wel na het omega prototype, misschien heeft tudor daar de mosterd gehaald )
Soit, er zit voor mij niks bij maar om nu te zeggen dat het kopieën zijn van een ander merk terwijl het gros al in de cataloog zat …
Ik houd alle speedmasters niet uit elkaar, maar deze lijkt voor mij toch flink op alle andere. Lijkt voor mij meer op een moonwatch dan dat de moderne sub op een vintage sub lijkt.
Of dat positief of negatief is is een 2e.