Omega nieuwe releases 2022 algemeen topic

Ach ik sta al sinds 6-10-2020 op de wachtlijst voor een Omega…

1 like

:grin::muscle:

1 like

snoopy blijft lang in zijn hok, ik sinds 2-8-2019.

3 likes

Heb je die niet liever dan? Puur kijkend naar het materiaal heb ik liever rosé dan goud.

Ik heb de James Cameron, maar die ultra deep vind ik ook prachtig, maar ik wil graag eerst de prijsontwikkeling in de gaten houden, Rolex mag je blij zijn als je een voor list kan krijgen, Omega schrijf je meestal behoorlijk op af, dus loont wachten tot de kop eraf is meestal wel :yum:

Ik ook.
Groene plaat. :heart_eyes:

Doe je goed als deze op 5 oktober 2020 is uitgebracht :wink:

Originele aanbetaling laten staan van de Apollo 11 50SS.

1 like

Ben ik gek of doen ze te veel Rolex na?

1 like

Maar geen groene plaat in de rosé toch? Dus dan is de keus rosé of groen…
Ik ga voor rosé.

1 like

De nieuwe releases zijn niet mis… al mis ik bij de AT’s de typische “boatdeck” lijnen in de dial…

Speedmasters zijn zeer mooi… wel al goed aan de prijs…

Detailke… als zelfs het weer boven europa zegt dat we in een omega zone zitten… dan kunnen er nie om heen :yum:

1 like

Zouden stom zijn als ze het niet deden mbt die kleurtjes hype.
En, een Beetje sales rep buigt die interesse van een OP groen naar een AT groen toch met gemak om :thinking:

1 like

Buiten de kleurtjes, kijk eens naar die oysterflex Speedmaster. Ik dacht oprecht dat het een Daytona was de eerste keer dat ik er een blik op wierp. En die enorme Deep Sea rotzooi? Gekopieerd, inclusief de kleur van de wijzerplaat.
Ik heb twee vintage Omega’s en ik denk dat het daarbij blijft. Moderne merken hebben totaal geen visie meer.

1 like

Nu ja, Rolex heeft ook de rubberen band niet uitgevonden en de fumé wijzerplaat ook al niet. En elke micro brand zit de markt al twee jaar te verdrinken in elk mogelijk kleurtje nu.

2 likes

Leuk dat we zijn aanbeland dat we Omega met microbrands vergelijken. Nee, echt goede zet deze lijn.

Dus elk ander merk (inclusief Oris, Cartier, Jaeger LeCoultre, …) mag met kleurtjes gooien maar als Omega het doet dan doen ze automatisch Rolex na? Punt was dat kleurtjes nu de hype zijn, en dat is iets dat je over de hele industrie ziet op dit moment.

3 likes

Nee, die speedmaster, deep sea én de aqua terra lijken op rolex. Niet ééntje, allemaal.

2 likes

Precies!

Omega wil zich meten met Rolex, de prijzen zijn daarom ook omhoog gekropen. Dat is echt niet niks nieuws. Maar vaar dan je eigen weg ipv zo’n berg kopietjes op de markt te brengen in de hoop dat ze verkocht worden omdat ze wel beschikbaar zijn.

1 like

Waar lijkt de Speedmaster op dan

Heuer had een soortgelijke kleur combi in de jaren 70:

2 likes