Hallo forum leden
3 maanden geleden een Breitling Skyland aan geschaft,heb nu me oog laten vallen op een Omega sea master Planet Ocean de big size 45,5mm.Heeft iemand ervaringen met deze keus ,hoor het graag .
groetje Joes
Ik ben begonnen met de 45.5mm en heb inmiddels de 42mm variant. Ik ben er nog steeds extreem blij mee, denk niet dat deze ooit mijn verzameling gaat verlaten. Vind het zelf een van de mooiste Omega’s maargoed dat is geheel persoonlijk uiteraard. Kan hem dus van harte aanbevelen. Begrijp alleen niet zo goed waarom je de grote variant wilt. Ik vond hem zwaar, onhandig (past niet onder boord van overhemd bijvoorbeeld) en hij droeg niet prettig. Met de 42mm heb ik al die problemen niet:)
Onderstaand een plaatje van de 45.5mm die ik had, van mijn nieuwe moet ik nog eens wat foto’s schieten.
Ik heb hem inmiddels 3 jaar (42mm) en niets anders dan lof!!
Aanvankelijk ging ik ook voor de 45.5mm maar om de pols viel dat zwaar tegen, veel te groot.
Ik wens je veel wijsheid met de keus groot of klein.
Gr.
Ik heb hem 2 jaar niets dan lof over de 45.5mm.
42 mm en oranje.
Aan een zwarte band met oranje stiksel.
En tot slot op een mesh.
Ik heb hem nu 2 jaar en vind het nog steeds een beauty.
Is het ook, maar op de oranje band :)-D
Doe maar de kleine.
De grote is er over.
In januari gekocht. Man,man,man wat een super klok.
maar wel de 42mm.
Ik vind de kleine een beetje uit verhouding qua dikte. Vind hem net zon tonnetje.
De grote vind ik dan net weer tè groot
Hoi,
Ook ik vond de Planet erg mooi op het plaatje. Ik heb bij William de SMP 300 gekocht, en bij gelegenheid de Planet 42mm ook gepast. De klok zelf is prachtig, toch vond ik ook de hoogte te groot, niet juist in verhouding tot de rest van de verder heel fraaie klok. De SMP300 is een veel fijner horloge om te dragen, en ik vind ze in detail meer bijzonder. Dat is echter subjectief.
Het gaat er ook om waar je ze zelf bij gaat dragen, en vooral ook hoe. Is er veel lange mouwenwerk, zou ik een plattere klok overwegen. Of je overhemd een maat groter nemen
Succes,
Groet,
Nico.
Mijn vrouw heeft de 42 in oranje…af en toe mag ik hem ook dragen…en ik moet zeggen dat het groot genoeg is…foto is om de pols van mijn vrouw met de oranje band…
Groet, Justin
Tom Koerts Schreef:
Ik vind de kleine een beetje uit verhouding qua
dikte. Vind hem net zon tonnetje.
De grote vind ik dan net weer tè groot
Ik snap precies wat je bedoelt. Heb ze een maandje terug allebei vergeleken, en het is bij beide net niet om mijn pols, hoewel ik de 45 wel erg mooi vind.
stoer klokkie voor een chick
Tja,
Schitterend horloge, zeker ook voor een dame die voldoende diameter aan pols bezit. Toch lijkt ie voor deze pols jammer genoeg te groot. De lugs die zo vrij over de pols hangen zie je wel meer, toch vind ik het persoonlijk een minder mooi gezicht. Rond de 38 tot max 40mm zou haar waarschijnlijk veel mooier passen. Persoonlijk vind ik dat een horloge kast mooi met de lugs om de pols moet aansluiten, en dus niet zo met de lugs vrij er overheen mag hangen, dat is voor mij een no go. Ondanks dat het “mode” kan zijn.
Dus inpikken die klok, en voor je meisje een iets kleiner model Omega scoren
Groet,
Nico.
Heb de chrono 45.5 mm met oranje en apart de zwarte rubberen band voor de warmere perioden.
zwaar aan je pols? bewust zijn dat je een geweldige klok om je pols hebt
niet passen onder een kostuum? er is dus ruimte voor nog een klokje
Als je pols het kunt hebben ga dan voor de 45.5 mm en neem er de zwart rubberen band bij.
succes!