Beste leden,
Wat zou jullie advies zijn in de keuze als je die had:
Een gelimiteerde Omega PO liquidmetal of een Rolex Milgauss of een Rolex oyster perpetual
Een plaatje bij het praatje
Beste leden,
Wat zou jullie advies zijn in de keuze als je die had:
Een gelimiteerde Omega PO liquidmetal of een Rolex Milgauss of een Rolex oyster perpetual
Een plaatje bij het praatje
Gezien je avatar heb je al gekozen
De PO kost de helft van de Milgauss grijs.
Dus als geld een rol speelt: PO.
als geld het probleem niet is: MG.
Die OP vind ik saai.
OP. Heb al 2 Omega’s
Die PO op rubber!
Zo’n OP is met name leuk om naast een Planet Ocean te hebben - en dan graag in het wit!
Vond de Planet Ocean maar een log ding laatst op iemand zijn pols, maar dat is de Milgauss in dikte zeker ook. Ik zou voor de OP gaan. (Eigenlijk zelfs voor een Explorer I)
Uit deze drie: de Planet Ocean Liquidmetal.
Geweldig horloge .
Wat ga je ermee doen? Is het voor kantoor of in het weekend? Die OP is wellicht wat vaker draagbaar, maar ik vind de Omega een stuk gaver.
Ik vind persoonlijk die Milgauss met het oranje heel gaaf. Leuk kleurtje voor als de zomer eraan komt
Absoluut de PO. Ik heb z’n dikkere broer in 42mm en die is fantastisch. Als die nog zo dun zou zijn als deze, dan was hij perfect en had ik allicht niets meer bijgekocht.
Moet zeggen als Rolex liefhebber dat ik de Omega wel erg mooi vind en waarschijnlijk ook beter verkrijgbaar als Rolex
doe wat je hart je ingeeft
Dit dus😅
Ik heb de liquidmetal en overweeg verkoop voor Rolex vandaag de vraag
Dat zal je tegenvallen. Een gewone PO wel natuurlijk, maar deze niet, tenminste als TS de 222.30.42.20.01.001 bedoelt. Deze is 100x schaarser en moeilijker verkrijgbaar dan een Milgauss.
En ja hij zal ook zeker niet goedkoper zijn
Nee dus. Zoek deze PO maar eens op. Dan schrik je van de prijs. Op Chrono staan er 3 te koop waarvan de goedkoopste 7,5k is
Sorry @Paraflex zoals gezegd ben ik niet op de hoogte van Omega, maar ik blijf hem wel eerrrrggggg mooi vinden
Oh. Dan zeker voor de Milgauss
Ik (als R fanboy) vind deze PO veruit de mooiste van deze 3. Heb hem om gehad, maar de prijs vond ik te gortig.
Mijn keuze zou op de milgauss vallen.