Omega Olympic games collection

Ze gooien er nog maar eens een limited tegen aan, om precies te zijn 2032 stuks x 5.

Wel leuk maar toch niet mijn cup of tea.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

2 likes

:persevere::-1: limted my ass

1 like

Als ze nu de link met de OS weg zouden halen, vind ik ze wel grappig. In het zwart of blauw dan wel.

1 like

Echt oerlelijk…!
Dit lijkt op goedkoop kijkshop spul. Sorry voor kijkshop, die heeft het al moeilijk genoeg

1 like

Deze zijn minder, zelf de Olympic Limited’s van Beijing in de collectie. Veul mooier!
Plaatjes even geleend.

1 like

Nu een paar keer gezien en vind het nog steeds niks, hier nog meer meningen in een ouder topic.

Dat gekleurde vijftal is ook niet mijn ding, de pyeongchang 2018 PO daarentegen mogen ze best bij mij achterlaten. :grinning:

2 likes

Ik heb nog gezocht vooraf maar ben dit topic niet tegengekomen.

Is toch ook niet erg? Je was benieuwd wat anderen er van vinden dus ik laat je een topic zien met nog meer meningen.

1 like

Echt niet bijzonder, bijna niet des Omega zelfs. Heb je gezien wat ze voor een set van 5 st vragen?

Leuke relatiegeschenken, meer niet

Krijg je dr wel een bel bij :sweat_smile:

Ben je nou op jezelf aan het reageren? :joy:

1 like

Ach ja, na een lange dag hard werken… :wink:

1 like
1 like

Van de enigste Olympic limited die ik leuk vind, hebben ze de ringen weer niet gekleurd…

Had geen dikke stift hoeven zijn of op die chique gouwe, integendeel.
Subtiel Olympisch gekleurde lijntje rondom de sundials op de stalen versie, witte prints ipv dat rooie, opgelegd logo, geheel stalen tachy bezel; dat zou mijn ideale limited Olympic Omega wezen.

1 like

Wie koopt dit!? Toch echt niemand vermoed ik. En dan nog die koebel. Man man man…

Zit er ook een milkareep bij?

image

Zoals het Omega betaamt wordt dit weer helemaal uitgemolken waarbij de horloges in de set, niet dezelfde zijn als die uit de openingspost. Dus ze brengen kortom een hele zwik gelimiteerde middelmatige horloges uit tegen een premium prijs.

Maar met een mooie bel! En als je bij de eerste 20 kopers zit krijg je er van @Supah een zak met Milka repen bij!

2 likes