Omega onder microscoop

Heb wat zitten spelen met de microscoop. Leuk om te zien en met name de rotzooi aan het einde op de edelsteen (vanaf 2:15)! Er gaat hier aardig wat “afval” door het uurwerk heen. Zie daar de noodzaak van schoonmaken en service. Was groot bestand dus even via YouTube.

17 likes

Ja je wilt niet weten hoe een oud uurwerk er soms uitziet onder een microscoop. Een minuscuul stofje lijkt wel een stuk touw. :laughing:

Wat voor microscoop is dit?

2 likes

Cool! Super mooi filmpje, dank!

Erg gaaf om te zien; leuk en dank! :+1:

Leuk om het van zo dichtbij te kunnen zien. Thanks for sharing.

Leuk filmpje, bedankt voor het maken en delen.

Leuk gedaan en mooi om van dichtbij te zien…

Bedankt voor het delen. Mooi om te zien,

Interessant en leerzaam om te zien. Dank voor het maken en delen. Ik ben ook wel geïnteresseerd om te weten wat voor microscoop je gebruikt en hoe je het beeld dan vast legt.
WeblogSmileyCamera.

Hi, dat is een heel goedkoop dingetje van mijn beste vriend Ali. Kan tot 1200 keer vergroten en je kan hem ook op je computer aansluiten. Zit een SD kaartje in die je ook kan gebruiken. Doet zowel foto’s Asia video. Echt geinig. Ik kan de exacte niet meer vinden maar het was praktisch deze hieronder. Ik had alleen full HD besteld. Was vrolijk langs de douane gekomen dus ik had mazzel. Volgens mij heb ik er rond de 50 dollar voor betaald een jaar geleden.

Bedankt voor de info. Ik ga eens kijken naar zo’n ding.