Omega Only (Deel 2)

Omdat ik even moest wachten terwijl ze via Omega het juiste referentienummer probeerden te achterhalen van de sluiting, kreeg ik de sluiting voor de inkoopprijs.

Vaste klant is veel gezegd, maar ik heb er al wel een en ander gekocht. Goede service en kennis van zaken daar. En lekker in de buurt.

1 like

Dat vooral. Nette mensen ook, erg vriendelijk.
Ik ging vroeger altijd naar Geerling (Bussum) maar die doet al jaren geen Omega/Swatch meer.

1 like

Klopt. Kwam ik ook wel. Nog een nieuwe AT ooit voor een prikkie gekocht. En twee Nomossen. Alleen jammer dat ze me daar nooit herkennen als klant. Nogal onpersoonlijk. Bij Kahle is dat echt anders.

1 like

What the hell. 200+% prijsverhoging voor iets simpels dat alleen maar maar klanttevredenheid en dus brand loyalty verhoogt zonder forse investeringen… Wat zijn dit nou weer voor Rolex praktijken? Ze zouden die vouwsluitingen gratis moeten verstrekken bij inlevering van de oude, dat zou sympathiek zijn.

1 like

6 likes

16 likes

… don’t shoot the messenger! :wink:
We zijn het eens. Maar ja, wat doe je er aan? Niks.

@anon23521125EV, hou op! Man man, wat een heerlijke foto. :heart_eyes:
Heb twijfels over óf de blauwe, of de zwarte die @ArendW continu loopt te spammen. Ook al zo fijn. Moet tzt maar een muntje opgooien denk ik, beide ontzettend mooi.

3 likes

Mooie foto!

1 like

Sorry voor de spam :smile:

Zwart kan je altijd en overal bij dragen, met blauw is dat toch wat minder, persoonlijk vind ik dat meer een zomer klok :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ga vooral door! Dan doe ik dat ook … :wink:

7 likes

Ik heb de zomer in mijn bol. Dat wil jij toch ook in deze koude wintermaanden, @Junior? :wink:

1 like

Lekker fris, hoort een fris kleurtje bij … :sunglasses:

1 like

Aah, deze wil ik ook in de collectie :hugs:

1 like

“Hij hangt erbij en kijkt ernaar” :grin:

8 likes

Mooiste setje wat je maar kan hebben, de nieuwe SMP én de moderne Speedmaster Pro in zijn meest pure uitvoering. Dan heb je niks meer nodig, vind ik. Helaas is beiden niet voor mij weggelegd, maar als je het kan/wil lijen… doen! :sunglasses:

1 like

Mijn ultieme collectie (op dit moment) is de Seamaster, Speedmaster en de Globemaster.


(plaatje van het web)

1 van de ontbrekende horloges komt hopelijk dit jaar als de doelstelling weer behaald wordt.

10 likes

9 likes

1960s Geometrische Kunst van grootmeester G. Genta :ok_hand:

17 likes

16 likes

8 likes