Omdat ik even moest wachten terwijl ze via Omega het juiste referentienummer probeerden te achterhalen van de sluiting, kreeg ik de sluiting voor de inkoopprijs.
Vaste klant is veel gezegd, maar ik heb er al wel een en ander gekocht. Goede service en kennis van zaken daar. En lekker in de buurt.
Klopt. Kwam ik ook wel. Nog een nieuwe AT ooit voor een prikkie gekocht. En twee Nomossen. Alleen jammer dat ze me daar nooit herkennen als klant. Nogal onpersoonlijk. Bij Kahle is dat echt anders.
What the hell. 200+% prijsverhoging voor iets simpels dat alleen maar maar klanttevredenheid en dus brand loyalty verhoogt zonder forse investeringen… Wat zijn dit nou weer voor Rolex praktijken? Ze zouden die vouwsluitingen gratis moeten verstrekken bij inlevering van de oude, dat zou sympathiek zijn.
… don’t shoot the messenger!
We zijn het eens. Maar ja, wat doe je er aan? Niks.
@anon23521125EV, hou op! Man man, wat een heerlijke foto.
Heb twijfels over óf de blauwe, of de zwarte die @ArendW continu loopt te spammen. Ook al zo fijn. Moet tzt maar een muntje opgooien denk ik, beide ontzettend mooi.
Mooiste setje wat je maar kan hebben, de nieuwe SMP én de moderne Speedmaster Pro in zijn meest pure uitvoering. Dan heb je niks meer nodig, vind ik. Helaas is beiden niet voor mij weggelegd, maar als je het kan/wil lijen… doen!