Omega Only (Deel 2)

Huidige Omega collectie…



16 likes

8 likes

Misschien wel de mooiste caseback die ik ooit op een horloge gezien heb…

18 likes

Deze zijn ook niet onaardig toch ?

20

16 likes

Gewoon prachtig :heart_eyes::ok_hand::ok_hand:

17 likes

Zeker. Fraaie foto’s ook weer … :ok_hand: hoe bevalt de band? Denk dat ik hem zelf toch op staal zou houden, gewoon een soort van puur zoals het heurt ofzo. Weet niet, vind het gewoon mooier.

Ik doe trouwens ook even mee met “prachtig”. :wink:

Nog steeds heel erg blij mee!

8 likes

Hele gave foto’s, verleidelijk om er ook een aan te schaffen, maar wacht :thinking:, het spaarvarken moet eerst weer vol. Zeker met wat nog in de bestelling staat :see_no_evil:

Op leer is het heel comfortabel en leer staat de Speedmaster gewoon geweldig, zeker als het een taperende leren bandje is naar 16mm (extra elegant). Neemt niet weg dat staal natuurlijk ook geweldig staat, ik heb immers gekozen voor een Speedmaster met een stalen band, kunnen afwisselen met leer is geweldig :ok_hand:. Ik blijf wel spammen met Speedmaster kiekjes :joy::+1:.

2 likes

Gewoon doen. Maar ook hier …

… en dan koop ik deze Speedy erbij. Prachtig setje. :ok_hand:

Owww, ûh vertel 's. Wat nou weer! :rofl: :joy:

Heb je een PB verzonden

OT:

Edit: de naam is Eros

4 likes

11 likes

9 likes

8 likes

Zo op de foto een dikke glimmert! Spiegelglad, … :heart_eyes:

17 likes

Gave band!! OEM Omega of aftermarket?

1 like

Thanks! Het is een Zealande rubberen band. Aftermarket dus.

9 likes

Schitterende foto en fenomenaal mooi vastgelegd!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Heel mooi!

Vind de Smpc echt heel mooi maar het nieuwe model valt helaas te groot voor mij, dus met zn mooie rubberen band is de oudere generatie wel een goede optie!

1 like

Weet hier iemand van deze het modelnummer en hoeveel mm deze is? Ik vind hem stiekem heel erg gaaf.

6 likes

Dat is een Seamaster Cosmic 2000, referentie 166.136, caliber 1022, 38mm

1 like

Bedankt :+1:t2:
Dan ga ik maar eens opzoeken wat deze ongeveer moeten kosten. 38mm is nog net te doen.

Edit: Net gekeken maar dan krijg ik een ander model te zien. Kast is op de lugs half rond. Ik vind dat hoekige van deze juist zo mooi. En dan de geborstelde kast.

Edit 2: Deze lijkt er op ST 166.0195 maar is het net niet.

1902553_01_small

4 likes