Huidige Omega collectie…
Zeker. Fraaie foto’s ook weer … hoe bevalt de band? Denk dat ik hem zelf toch op staal zou houden, gewoon een soort van puur zoals het heurt ofzo. Weet niet, vind het gewoon mooier.
Ik doe trouwens ook even mee met “prachtig”.
Nog steeds heel erg blij mee!
8 likes
Hele gave foto’s, verleidelijk om er ook een aan te schaffen, maar wacht , het spaarvarken moet eerst weer vol. Zeker met wat nog in de bestelling staat
Op leer is het heel comfortabel en leer staat de Speedmaster gewoon geweldig, zeker als het een taperende leren bandje is naar 16mm (extra elegant). Neemt niet weg dat staal natuurlijk ook geweldig staat, ik heb immers gekozen voor een Speedmaster met een stalen band, kunnen afwisselen met leer is geweldig . Ik blijf wel spammen met Speedmaster kiekjes
.
2 likes
Gewoon doen. Maar ook hier …
… en dan koop ik deze Speedy erbij. Prachtig setje.
Owww, ûh vertel 's. Wat nou weer!
Gave band!! OEM Omega of aftermarket?
1 like
Schitterende foto en fenomenaal mooi vastgelegd!!!
1 like
Heel mooi!
Vind de Smpc echt heel mooi maar het nieuwe model valt helaas te groot voor mij, dus met zn mooie rubberen band is de oudere generatie wel een goede optie!
1 like
6 likes
Dat is een Seamaster Cosmic 2000, referentie 166.136, caliber 1022, 38mm
1 like
Bedankt
Dan ga ik maar eens opzoeken wat deze ongeveer moeten kosten. 38mm is nog net te doen.
Edit: Net gekeken maar dan krijg ik een ander model te zien. Kast is op de lugs half rond. Ik vind dat hoekige van deze juist zo mooi. En dan de geborstelde kast.
Edit 2: Deze lijkt er op ST 166.0195 maar is het net niet.
4 likes