Omega Only (Deel 2)

Overweeg om een pro aan te schaffen, heeft er iemand tips? Ik veronderstel dat er wel wat verschillen zijn doorheen de jaren.

Momenteel twijfel ik over eentje in nieuwstaat uit 2012 met papieren net geserviced voor 3500€ van een betrouwbare dealer … Wel op origineel leer (bandje ook in nieuwstaat) ipv bracelet.

Persoonlijk vind ik de speedy op leer of nato schitterend maar ik wil wel een bracelet optie ook
Er zijn mooie aftermarket bracelet alternatieven (forstner, uncle seiko) maar ik weet niet of het feit dat deze niet origineel zijn niet gaat knagen

4 likes

Een Speedmaster Professional Moonwatch (hesalite) :+1:. Listprijs ondertussen €4900

Tussen de € 3750 en € 4000 moet een nieuwe ook lukken :+1:

Wellicht even een mail sturen naar :point_down: en vragen naar mogelijkheden, als ze niets op voorraad hebben

Crownguard
Ten 2 Two
Wrist Candy
William Wien

Er zijn er nog wel een paar waar ik nu even niet opkom.

Ook kan je 20% korting vragen aan AD’s zoals: Eugene van Baal Juweliers en van Willigen. Nee heb je …

Succes met de jacht :+1:

5 likes

Zijn er hier nog liefhebbers van de Quartz Omega?

Qua design is hij nogal uitgesproken, zelf vind ik het een horloge dat ik toch telkens weer op blijf zoeken. Iemand misschien nog tips waar op te letten bij aanschaf?

3 likes

13 likes

Nieuw bandje binnen :black_heart::orange_heart::black_heart:

13 likes

Goede match!

1 like

6 likes

Prachtig horloge… maar of deze band er zo mooi bij past…


Lekkere toolwatch :slight_smile:

13 likes

9 likes

6 likes

11 likes

Terug van zijn logeerpartij bij horlogedokter Nico Rijsman :ok_hand::ok_hand:

9 likes

9 likes

8 likes

De nachtlampjes zijn aan :wink:

9 likes

Heerlijk de lume op de PO.

1 like

Lekker die warme kleur geel tritium :heart_eyes:

7 likes

15 likes

Gaaf!

1 like