Omega Only (Deel 2)

Nee, echt! Ik vind het een doodzonde dat veel kwartsmodellen uit het luxesegment verdwijnen.

2 likes

Het maakt ze op termijn in ieder geval verzamelwaardig net als de Rolex Oysterquartz. Gelukkig zijn er twee luxe merken die quartz wel aanhouden en/of zelfs door ontwikkelen; Breitling en Grand Seiko

2 likes

17 likes

Mee eens! En ik vind het bij Omega zo tof dat de modellen nauwelijks verschillen en niet onder doen onder elkaar.
Ik begrijp ook niet waarom ze het helemaal in de ban hebben gedaan.

1 like

Gaat puur om marktanalyse en verdienmodellen en heeft verder niks te maken met voorkeur, technologische ontwikkelingen of iets anders.

1 like

12 likes

20 likes

Die is best wel mooi.

Ik heb alleen eens eerder naar de PO Pyeongchang zitten kijken van de koreaanse olympische spelen. En dat blauw was op de foto’s echt prachtig en in het echt viel dat heel erg tegen. Naar mijn idee/mening te veel met de saturatie van de foto’s gespeeld. Wat veel merken doen helaas.

Dus ik hoop echt oprecht dat deze net zo mooi is in het echt als op de foto’s.

De bezel doet me wel erg aan een Yacht Master denken. Dat komt ook denk ik doordat ik de SM300 zo en zo al op een of andere manier niet echt met duiken associeer, maar eerder met zeilen en andere nautische sporten.

Maar dit is echt wel een mooie hoor.

Ik vind ‘m schitterend m.u.v. de gekleurde indices op 2, 4, 8 en 10 :scream:

kan nog meer uitgesproken
afbeelding

2 likes

14 likes

6 likes

Ik weet het niet, heb een Seamaster 300M band om m’n Seamster 150M gedaan. Maakt m wat sportiever edoch de kleur is het net niet. Uw mening wordt gewaardeerd.

8 likes

De kleur dial is net te donker tov de band evenals dat de dial strak is en de band relief/ structuur heeft. Het kan maar inderdaad eens dat het niet de beste combi is.

1 like

Aqua Terra op rubber…? :thinking:
Lievâh op staal of (zwart) leer! :muscle:

1 like


Op staal wat mij betreft altijd het mooist

6 likes

Heb m weer op z’n croco band zitten :raised_hands:

Staal is ook prachtig, k heb wel eens gekeken naar een stalen Omega band. Die zijn (mij iets te) pittig geprijsd.

5 likes

Ah realiseerde mij niet dat hij ook zonder staal verkocht werd. Die band staat ook erg mooi al vind ik dat de naar binnen aflopende lugs zich juist zo goed lenen icm staal. Een goede nato kan ook gaaf staan.

1 like

Eens!

Ik blijf de GM echt geweldig vinden. Heb er nog geen seconde over gedacht om deze ooit te flippen.

25 likes