Omega Only (Deel 2)

Zwarte band kan prima👍 mooi ding!

Aparte band, misstaat hem niet!

1 like

Deze ligt thuis op me te wachten, so close yet so far away!!
Vraag me alleen af of die zijkantjes van de centerlinks te veel gepolijst zijn aangezien ze een beetje glans missen? Kan ook door de foto komen!

3 likes

Nice! Foto vertekend veel het wordt toch even afwachten op de echte kennismaking. Mooie klassieker!

1 like

Dankjewel! Het is mijn eerste Omega, een merk waar ik tot voor kort alleen nog maar over kon dromen, dus heel erg blij mee! :raised_hands:

1 like

Je hebt ook de mooiere band erbij (uiteraard persoonlijke voorkeur). Deze is stukken mooier dan de eigenzinnige “railroad” band die je op bijna alle James Bond SMP’s ziet. Geniet er straks van.

1 like

Mocht dat zo blijken te zijn, kan je ze weer wat laten matteren.

Gefeliciteerd met je eerste Omega Dirk (uit Twenthe gok ik).

2 likes

Ja dit is de Speedy band als ik het goed had uitgezocht toch? :slight_smile: Goed om te weten dat ie helemaal bijgewerkt kan worden, thanks!

Jazeker, loud and proud Tukker!
De Dinkel deed een belletje rinkelen? :wink:

1 like

Deze band werd op dit model voornamelijk in de U.S. uitgeleverd. In Europa kwam hij op de railroad band.

Ja

1 like

Vandaag weer de “Legendary Moonwatch” :grin:

8 likes

Ben niet zo bekend met de Seamaster modellen, maar deze two tone is wel echt prachtig… Heeft iemand hier deze?

12 likes

Jup! Met foto van vanochtend

21 likes

Volgens mij heeft @Phoenix.bas deze.

1 like

Sinds afgelopen weekend eindelijk een mooie co-axiale Seamaster gevonden. Ben er erg blij mee.
M’n vrouw vindt de verschillen minimaal met m’n eerdere Seamaster, maar het zijn de details die het verschil maken.

14 likes

Mooi hoor! Hoe bevalt de rubberen strap, mooi soepel of valt het tegen?

1 like

Beste rubberen band die ik tot nu toe geprobeerd heb. Mijn inziens veel beter dan de Zealande, de bekende tropic banden of de siliconen van Seiko…

1 like

23 likes

Woar kommie weg dan!?

1 like